Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter med litt dårlig samvittighet når det egentlig begynte som noe jeg bare nøyet meg med for å komme over en stor kjærlighet. Det utviklet seg og vi har det bra, men det føles dårlig.

Anonymous poster hash: 4bb72...42b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter med litt dårlig samvittighet når det egentlig begynte som noe jeg bare nøyet meg med for å komme over en stor kjærlighet. Det utviklet seg og vi har det bra, men det føles dårlig.

Elsker dere hverandre?

I så fall håper jeg at du kan legge grunnen til starten bak deg. For all del ikke si det til kjæresten, da det kan være svært sårende for kjæresten og ødeleggende for forholdet deres.

Har det så mye å si? Dersom dere har det fint sammen, var det jo flaks for begge at det ble som det ble :)

Skrevet

Det er lov å avslutte forhold. Man må kjenne på hva som er riktig for en og handle deretter. Det er veldig forståelig at du ikke er klar for noe nytt etter et seriøst forhold, og det vitner bare om at du nå har bedre kontakt med deg selv enn du hadde da du hoppet inn i det nye.

Det er alltid vondt å gjøre det slutt, men gjør kjæresten din en tjeneste og gjør det på en ordntlig måte. Bare si at du har det bra med han, men du føler ikke det rette. Vær deretter knallhard og motstå all dårlig samvittighet. Han er et voksent menneske og kommer til å greie seg helt fint uten deg.

Anonymous poster hash: 7830b...ff9
  • Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på om jeg var en rebound i starten av et forhold selv. Gjorde det slutt etter å ha vært samboere lenge, for jeg fikk ikke til å slippe tanken om at han egentlig ville ha en annen. Vet at det utviklet seg til noe veldig sterkt etter hvert, og at jeg i hvert fall betydde mer for han enn noen andre har gjort.

Allikevel tror jeg starten vår var feil, så da hjalp det ikke...

Aner ikke hvordan du føler ting. Dèt er jo det viktigste. Det er ikke alltid man vet helt fra starten at denne mannen er han man vil dele livet med. Noen ganger tar det tid. Noen ganger er han dessverre en ubevisst rebound i starten.

Visste du fra starten han var rebound, eller har du skjønt det i ettertid? Det har mye å si synes jeg. Visste du alltid, lurte du han jo på en måte.

Skrevet

Min nåværende var en rebound, men det tok ikke lang tid før jeg falt for han.
Men for all del, ikke fortell han det!

Skrevet

Jeg misforsto det første innlegget ditt. Jeg trodde du nøyet deg med han nye, men at det senere viste seg å være stor kjærlighet.

Men nå ser jeg at du nøyet deg med han for å glemme eksen som var den store kjærligheten.

Jeg ville definitivt gjort det slutt med han du nøyet deg med. For hans skyld såklart.. Men også for din. Han du egentlig burde være med, er du jo nå utilgjengelig for. Selv om det kanskje er lenge til du møter han, bør du bearbeide det med eksen osv. og bli klar, på egen hånd, for noe nytt.

Å ha det fint alene er en forutsetning for å ha det bra med noen.

Anonymous poster hash: ea00f...f03

• Liker 2
Skrevet

Jeg misforsto det første innlegget ditt. Jeg trodde du nøyet deg med han nye, men at det senere viste seg å være stor kjærlighet.

Men nå ser jeg at du nøyet deg med han for å glemme eksen som var den store kjærligheten.

Jeg ville definitivt gjort det slutt med han du nøyet deg med. For hans skyld såklart.. Men også for din. Han du egentlig burde være med, er du jo nå utilgjengelig for. Selv om det kanskje er lenge til du møter han, bør du bearbeide det med eksen osv. og bli klar, på egen hånd, for noe nytt.

Å ha det fint alene er en forutsetning for å ha det bra med noen.

Anonymous poster hash: ea00f...f03

Der fikk jeg det med meg og.

Men ja, signerer dette

Skrevet

Hva er egentlig en rebound?

Skrevet

Hva er egentlig en rebound?

Man bruker en person for å minske kjærlighetssorgen man har for en annen. Veldig ofte ubevisst.

Anonymous poster hash: 3447b...5f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...