Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

--

Endret av JadaDu
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

oki, jeg leste innlegget litt nøyere og forstår det slik at den som sier noe ikke mener å såre, vel...noe er ufint å selnge med leppa med.

Andre ting er værre da ikke alle vennene vet like mye, og å gå i baret da, uten å vite om det er jo lett som bare det...

Endret av Wonders
Skrevet

Har en slik i livet mitt ja. I tillegg var hun min bestevenninne. Hun mener det ikke som å mobbe, hun kaller det ''the ugly truth''. Mange ganger hun har såret meg forferdelig. Typen hennes er på samme måte som henne og noen ganger følte jeg de rottet seg mot meg. Da typen hennes presterte å si til meg: ''Har du ikke lært at vannrette striper gjør deg tykkere? Ikke spesielt flatterende på deg altså'' Da fikk jeg nok, tok begge med meg ut og forklarte nøye at dette ikke var akseptabelt. Selv om jeg virker tykkhudet betyr det ikke at jeg tåler hva som helst og så gikk jeg hjem.
De er ordentlige og gode mennesker ellers, men de sosiale antennene er bare ikke på rett plass til tider..

Nå og da kan de komme med noen stygge kommentarer, men da sier jeg at det ikke er hyggelig å høre på og de burde gå/jeg går om de ikke klarer å holde munn.
Slike mennesker trenger å høre det rett ut hvordan det er og hvordan det føles. Det går ikke an å gå rundt grøten og slenge noe stygt tilbake. Da er det ikke vennskap, og man burde egentlig bare kutte kontakten helt. Det skal ikke være slik at man føler seg nedfor etter å ha vært på besøk/hatt besøk.

Anonymous poster hash: 6b56a...4e8
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...