Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På torsdag var jeg en tur ute med noen veninner. Vi var ute og spiste og dro til en bar. Da jeg gikk inn til baren så introduserte plutselig veninna mi meg for bartenderen og sa han eide baren. Jeg svarte "åh så kult da" eller noe sånt. Vi kjøpte oss en drink og satt oss ved et bord. Veninnene mine kjedet seg, men plutselig kom det masse folk inn som satt seg ved samme bord som oss. Jeg gikk for å bestille noen drinker til meg og mine veninner og spurte bartender hva han anbefalte. han anbefalte noen coctails. Jeg satt meg ned igjen og pratet med mine venner. Det stengte tidlig og jeg sov hos en veninne fordi hun bodde nært.

Neste dag (fredag) var jeg litt småfyllesjuk. Jeg og veninna mi dro til byen og tok kaffe på en kafe. Jeg sa "jeg tror jeg har mista visa kortet mitt", så sier veninna mi "spør sjefen, han står jo der". Plutsrlig stod bartenderen rett foran meg. Han stirret på meg og smilte. Veninna mi spurte han "har du sett et visakort?" og han bare "susanne sant?" og så på meg. jeg svarte han "åja du husker navnet mitt?" han bare "ja det var du som kjøpte en tyrker shot". jeg svarte "ja det var sikkert derfor jeg ble så full", og han sa "det er jo lov å ha det arti", han fortsatte å stirre, hadde store pupiler og greier. Jeg ble helt satt ut. Så sa han "desverre jeg har ikke sett noe kort", så gikk han.

Etterpå sa veninnene mine at han tydeligvis hadde et øye for meg, at de kunne se det. Jeg sa "jaja han er sikkert en playboy uansett" og hun ene veninna mi sa "neida han er veldig grei" osv.

Tenkte ikke så mye på det i starten. Men nå tenker jeg på han hele tiden. Jeg skjønner ikke hva som skjer med meg. Jeg har ikke følt sånn her på mange år og føler meg skikkelig fjortiss på en måte. Jeg ser for meg øynene hans og smilet. Han hadde smilehull. Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg nå. lol,

Jeg er 27 og bartenderen er 35.

Jeg lurer på hvilket motiv bartenderen hadde og hva som går i hodet hannes.

Hva er deres tanker rundt dette?

Ps jeg byttet ut mitt egentlige navn med susanne her.

Anonymous poster hash: f38dc...e86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bartendere er profesjonelle flørtere. Rett og slett. Ikke legg noe i det.

Han vet navnet ditt, og han har selvtillit nok til å be deg med ut eller adde deg på facebook hvis han vil.

Hvis du er usikker på om han har hele navnet ditt, foreslår jeg at du drar dit en gang til, legger kortet i baren slik at han får sett hele navnet ditt. Flørt tilbake hvis han flørter med deg. Lenger skal du ikke gå.

Hilsen en som har jobbet i utelivsbransjen i mange år. :)

Anonymous poster hash: 09ffc...484
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...