Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dama har hintet ganske mye om at drømmemannen hennes er en som (blant annet) skjemmer henne bort, betaler reiser, gir henne det hun peker på og overrasker henne med reiser, vesker og andre flotte gaver. Dette fordi det angivelig viser at han setter pris på henne.

Er dette vanlig? Jeg har ikke for vane å kjøpe dyre gaver med unntak av til spesielle anledninger. Ellers er jeg mest glad i små, symbolske gaver i hverdagen. Må innrømme at jeg føler meg litt dårlig når hun forteller om de flotte damene til vennene hennes ("Åh, hun er så heldig som har en mann som skjemmer henne bort. Han er så søt! Jeg blir misunnelig når jeg ser hvor fint de har det.").

Anonymous poster hash: 6c41a...5d0
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det snek seg inn en feil der. Skulle selvfølgelig være "de flotte MENNENE".

Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Hun nevnte ikke dette før dere ble sammen da?

Jeg synes at det er dårlig gjort av henne å si det som hun sier om drømmemannen og gaver m.m.

Jeg tror ikke at det er veldig vanlig. Hverken jeg eller mine venninner er slik.

Hun du forteller om hadde kanskje trivdes godt sammen med en "Sugar daddy"?

Skrevet

Det snek seg inn en feil der. Skulle selvfølgelig være "de flotte MENNENE".

Jo, jeg forsto det.

Jeg synes at hun rett og slett er ekkel mot deg.

Hvordan er hun ellers?

Er hun vant med å få det som hun peker på, hjemmefra?

Skrevet

Hun hinter i all vei om at du skal bruke pengene dine på henne, altså...

Ikke alle er sånn. Dette er kanskje et litt konservativt syn hvor menn skal være økonomisk ansvarlig for kvinnen.

Jeg syns dette er dårlig gjort av henne. Virker som om hun blir veldig påvirket av vennene sine...

• Liker 12
Skrevet

Hvor lenge har dere vært sammen?

Har vel ikke noen bestemt dato, men vi begynte å date i begynnelsen av mai.

Hun nevnte ikke dette før dere ble sammen da?

Hun har tullet med det. F. eks. "Sånn hus vil jeg at du skal kjøpe til oss!" Kanskje for å teste meg?

Hun har også sagt at hun har blitt veldig bortskjemt av eksene sine. Fått klær, smarttelefoner, osv. i ett sett.

Hun sier hun har hatt en barndom hvor hun ikke fikk så mye, og at hun derfor blir veldig lykkelig av å få ting i dag.

Og før dere spør: Hun er 23. Jeg er 29.

Skrevet

Jeg syns dette er dårlig gjort av henne. Virker som om hun blir veldig påvirket av vennene sine...

Jeg tror hun bare er sånn, uavhengig av vennene.

Skrevet

Dama har hintet ganske mye om at drømmemannen hennes er en som (blant annet) skjemmer henne bort, betaler reiser, gir henne det hun peker på og overrasker henne med reiser, vesker og andre flotte gaver. Dette fordi det angivelig viser at han setter pris på henne.

Er dette vanlig? Jeg har ikke for vane å kjøpe dyre gaver med unntak av til spesielle anledninger. Ellers er jeg mest glad i små, symbolske gaver i hverdagen. Må innrømme at jeg føler meg litt dårlig når hun forteller om de flotte damene til vennene hennes ("Åh, hun er så heldig som har en mann som skjemmer henne bort. Han er så søt! Jeg blir misunnelig når jeg ser hvor fint de har det.").

Sier hun dette kun for å påvirke deg til å begynne å bruke mer penger på dyre gaver til henne,

og/ eller sier hun det som hun sier som en nedrytningsteknikk* (for å bryte deg ned)?

* en av metodene for å få makt over noen. Se Hersketeknikk i følgende artikkel:

http://psykologivirkeligheten.blogspot.no/2013/09/juridisk-terapi.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Psykologivirkeligheten+%28psykolog%28i%29virkeligheten%29

Hun sier jo egentlig at du ikke er så bra som venninnenes menn. Jeg hadde ikke villet hatt en slik partner som henne.

Skrevet (endret)

Tviler på at det der er vanlig. Jeg hadde aldri forventa å bli skjemt bort på den måten. Det er ikke noe jeg ser etter i en mann.

Endret av drue
  • Liker 14
Skrevet

Hun synes nok at jeg er lite gentleman. Min måte å være generøs på er nok ikke å betale for henne støtt og stadig, men å bruke tid på henne, hjelpe henne når hun har problemer, osv. Betaler selvfølgelig mer enn gjerne i ny og ne, og ved spesielle anledninger kjøper jeg flotte gaver, men jeg er ikke komfortabel hvis hun skal gå rundt og forvente at jeg "skjemmer henne bort og gir henne alt hun peker på".

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror hun bare er sånn, uavhengig av vennene.

Det er sikkert derfor hun har slike venner. En får vanligvis venner lik en selv.

Men om hun hang mye med feminister eller selvstendige kvinner tror jeg hun ville blitt påvirket i motsatt retning ;)

• Liker 4
Skrevet

Hun sier jo egentlig at du ikke er så bra som venninnenes menn.

Ja, jeg følte meg ikke som en god kjæreste da hun sa det :( Ble faktisk litt lei meg, og sa (idiotisk av meg) "da får du prøve deg på han, da!"

Og da sa hun "Det var rart sagt av deg. Hvilken mann sier noe sånn til dama si hvis han er glad i henne?"

Skrevet

Har vel ikke noen bestemt dato, men vi begynte å date i begynnelsen av mai.

Hun har tullet med det. F. eks. "Sånn hus vil jeg at du skal kjøpe til oss!" Kanskje for å teste meg?

Hun har også sagt at hun har blitt veldig bortskjemt av eksene sine. Fått klær, smarttelefoner, osv. i ett sett.

Hun sier hun har hatt en barndom hvor hun ikke fikk så mye, og at hun derfor blir veldig lykkelig av å få ting i dag.

Og før dere spør: Hun er 23. Jeg er 29.

Igjen det samme som det hun sier om de flotte mennene til venninnene.

Jeg ville valgt en partner som har et mer likt syn som deg på gaver, materielle ting, økonomi osv.

Det hun sier om barndommen trenger ikke å være sant.

Noen er svært glad i materialistiske goder pga status m.m.

Løp mens du kan!

Skrevet

Ja, jeg følte meg ikke som en god kjæreste da hun sa det :( Ble faktisk litt lei meg, og sa (idiotisk av meg) "da får du prøve deg på han, da!"

Og da sa hun "Det var rart sagt av deg. Hvilken mann sier noe sånn til dama si hvis han er glad i henne?"

Huff. Jeg føler med deg. og sender en klem :hug:

Dette skal du ikke finne deg i!

Hun virker ikke som hun har evne til medfølelse når hun sa det som hun sa (hun må jo ha forstått at du var såret når du sa det som du sa som reaksjon på hennes utsagn).

Du er nok en snill og omtenksom mann som har medfølelse og kjærlighet til andre.

Slike overfladiske kvinner uten medfølelse plukker seg ut slike menn som deg (se beskrivelse i linjen over). Dette har jeg sett flere ganger.

Kjærlighet skal ikke gjøre vondt. Hun sårer deg brutalt og sier nedbrytende ting til deg.

Kan du finne en dame som er mer som deg?

Skrevet

Hm. Er du sikker på at dere har samme verdier i bunnen?

• Liker 1
Skrevet

Så du har funnet en ærlig kvinne mao. Jeg ville kurtisert henne med tankene om drømmehuset og bare kost meg med hene til hun fikk nok av at det ikke ble noen gaver. trenger ikke være en festbremser med en gang dette. Anonymous poster hash: 5bfc0...3e9

• Liker 1
Skrevet

Så du har funnet en ærlig kvinne mao. Jeg ville kurtisert henne med tankene om drømmehuset og bare kost meg med hene til hun fikk nok av at det ikke ble noen gaver. trenger ikke være en festbremser med en gang dette.

Anonymous poster hash: 5bfc0...3e9

Mener du med dette at du ville ha lurt henne?

Vel, ikke alle er som deg, og ikke alle er som dama til Ts.

De fleste mennesker får seg ikke til å gjøre slikt pga bl.a at de har evne til å føle og behandle sine medmennesker med medfølelse, kjærlighet, respekt og de har noe som heter samvittighet.

Skrevet

De fleste mennesker får seg ikke til å gjøre slikt pga bl.a at de har evne til å føle og behandle sine medmennesker med medfølelse, kjærlighet, respekt og de har noe som heter samvittighet.

Hvem bryr seg om følelsene til gold diggere.

• Liker 2
Skrevet

Hvem bryr seg om følelsene til gold diggere.

Les gjerne forrige innlegg 1 gang til:

Skrevet

Les gjerne forrige innlegg 1 gang til:

Åja giiid a meg, stakkars henne som blir pult litt på mens hun prøver å tømme han for penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...