Gå til innhold

Hva synes dere om denne leiligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære samboer og jeg leier en leilighet for tiden, gjort det i 2 år. Har spart opp en del egenkapital de siste 3 årene. Vi har ikke så veldig lyst å leie lenger, vil heller satse på å kjøpe eget. Vi har en unge. Vi satt i helgen å så litt på finn. Da kom vi over denne leiligheten, som ble interessant med en gang. Planløsningen er bra, og jeg elsker at det er adskilt bad og vaskerom, med kun en skyvedør. Økonomisk så har leiligheten alt, solsjerming, varmepumpe og peis. Vi tenkte å kanskje ta en titt i helgen. Hva mener dere? Vi er spente altså.

Anonymous poster hash: ddaad...f6d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spent at jeg glemte å skrive finnkode :D 44231934

Skrevet

Jeg syns den var kjempe fin. Go for it! :)

Skrevet

Jeg syns den var kjempe fin. Go for it! :)

Takk! :) Håper den er like fin som på bildene.

Skrevet

Ser kjempefin ut :) veldig behagelig med så lave felleskostnader også.

Lykke til :)

Skrevet

Den så veldig fin ut.

:heks:

Skrevet

Åh så koselig at dere syntes det. Jeg ble forelsket rett og slett, hehe. Det er jo første gang vi skal kjøpe noe eget, så dette blir spennende. :)

Skrevet

Jeg synes den var VELDIG fin!! Det eneste jeg ikke likte var flisene mellom over- og underskap på kjøkkenet, men det er jo enkelt å fikse. Lykke til på visning!

Anonymous poster hash: 5ef33...6db
  • Liker 1
Skrevet

Den så fin ut. Jeg lurer på om det kan bli ubehagelig å lage mat mens varmepumpa blåser, men det er ikke sikkert.

God tur på visning!

Gjest Kjærleik
Skrevet

Så veldig fin ut. Lykke til på visning :)

Skrevet

Så veldig fin og ikke minst ny ut.

Ser bra ut med barnevennlig område osv. Om det er mye nye hus av den typen er det nok mange nyetablerte og godt nabolag for barn.

Jeg så ikke helt parkeringsløsningen, men kan du kjøre og parkere noenlunde rett utenfor slik det ser ut er det et pluss.

Jeg tror den kan føles liten til tider om dere får et barn til. Folk er veldig forskjellige der, men med størrelsen og antall rom ville jeg følt det.

Skrevet

Den var kjempefin :D

Eneste som kan være et minus er at den ligger såpass nærme Gardermoen at kan kanskje være litt flystøy der? Men dette må dere jo nesten dra dit for å sjekke :)

Skrevet

Kjempefin leilighet!

Skrevet (endret)

slettet.

Endret av Rægs
Skrevet

Den var fin, men hva med utsikt/innsyn? Jeg hadde aldri klart å bo så nerme naboer som kan se rett inn i huset mitt.

Anonymous poster hash: bbce7...8ad
  • Liker 3
Skrevet

Leiligheten var jo kjempefin. Eneste jeg ikke likte var flisene mellom overskap og kjøkkenbenk.

Lykke til på visning, håper den er like fin irl, å at dere får kjøpe den

Skrevet

Den var fin! Så veldig lun og koselig ut, og i tillegg er alt nytt :)

Skrevet

Takk for lykkeønskningene :) Så får vi se hvordan det går, spennende er det ihvertfall.

Skrevet

Ville aldri bodd i dette området. Langt utenfor byen, og på feil side. Nære flyplassen med støy, og mye harry folk.

Anonymous poster hash: f7fa4...24d
  • Liker 5
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...