AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Jeg jobber i barnehagen. Faren til en av ungene sendte meg mld, skrev at han liker meg og om jeg har lyst å treffes en dag. Jeg liker fyren veldig godt og vi har snakket sammen mange ganger. Både i barnehagen og på tlf. Er redd at det kommer til å bli pinlig og er redd hvordan skal kollegaene mine reagere. Er det lov egentlig ?Anonymous poster hash: 710f7...3dd
Gjest Ferie Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Er det noe aldersforskjell? Forelsker du deg ofte?Tror ikke det er forbudt i henhold til norsk lovgiving?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Mange barnehager har regler på hva slags kontakt eller rettere sagt ikke-kontakt ansatte kan ha med foreldrene utenfor barnhagen. Les hva som står i reglementet til din barnehage. Anonymous poster hash: ee294...66a 2
Tibbie Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Om det er lov eller ikke har jeg ingen anelse om, men er det greit syns jeg du skal gå for det! Men gjør det du kan for å unngå store krangler som kan gjøre det kleint for dere når han henter barnet i barnehagen.
Gjest RompeRusk Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Det er nok ikke forbudt ved lov (Med mindre dere har regler for det i barnehagen) men du som ansatt kan fort havne i mange yrkesetiske konflikter 1
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Det må jo være lov... Eksen min er samboer med en barnehageansatt... Go for it. Anonymous poster hash: 710f7...3dd
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Er det noe aldersforskjell? Forelsker du deg ofte?Tror ikke det er forbudt i henhold til norsk lovgiving? Det er 10 års aldersforskjell og jeg er 30 +. Nei, forelsker meg ikke ofte og begge to har barn fra før. Vi har bestemt oss for å først bli godt kjent og ta det ganske rolig... TsAnonymous poster hash: 710f7...3dd
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Det er nok ikke forbudt ved lov (Med mindre dere har regler for det i barnehagen) men du som ansatt kan fort havne i mange yrkesetiske konflikter Nemlig. Litt rart av en far og legge an på barnehagetante også da.
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #10 Skrevet 1. oktober 2013 Det er lov, men tror at jeg skal snakke med han i kveld og stoppe hele greia. Orker ikke noe drama eller baksnakking. TsAnonymous poster hash: 710f7...3dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå