Gå til innhold

date fedrene til barna ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber i barnehagen. Faren til en av ungene sendte meg mld, skrev at han liker meg og om jeg har lyst å treffes en dag. Jeg liker fyren veldig godt og vi har snakket sammen mange ganger. Både i barnehagen og på tlf.

Er redd at det kommer til å bli pinlig og er redd hvordan skal kollegaene mine reagere.

Er det lov egentlig ?

Anonymous poster hash: 710f7...3dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe aldersforskjell? Forelsker du deg ofte?Tror ikke det er forbudt i henhold til norsk lovgiving?

Skrevet

Mange barnehager har regler på hva slags kontakt eller rettere sagt ikke-kontakt ansatte kan ha med foreldrene utenfor barnhagen. Les hva som står i reglementet til din barnehage.

Anonymous poster hash: ee294...66a
  • Liker 2
Skrevet

Om det er lov eller ikke har jeg ingen anelse om, men er det greit syns jeg du skal gå for det!

Men gjør det du kan for å unngå store krangler som kan gjøre det kleint for dere når han henter barnet i barnehagen.

Gjest RompeRusk
Skrevet

Det er nok ikke forbudt ved lov (Med mindre dere har regler for det i barnehagen) men du som ansatt kan fort havne i mange yrkesetiske konflikter

• Liker 1
Skrevet

Det må jo være lov... Eksen min er samboer med en barnehageansatt... Go for it.

Skrevet

Er det noe aldersforskjell? Forelsker du deg ofte?Tror ikke det er forbudt i henhold til norsk lovgiving?

Det er 10 års aldersforskjell og jeg er 30 +. Nei, forelsker meg ikke ofte og begge to har barn fra før. Vi har bestemt oss for å først bli godt kjent og ta det ganske rolig...

Ts

Skrevet

Det er nok ikke forbudt ved lov (Med mindre dere har regler for det i barnehagen) men du som ansatt kan fort havne i mange yrkesetiske konflikter

Nemlig.

Litt rart av en far og legge an på barnehagetante også da.

Skrevet

Det er lov, men tror at jeg skal snakke med han i kveld og stoppe hele greia.

Orker ikke noe drama eller baksnakking.

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...