AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Har refinansiert huslånet mitt i danske bank, har samlet noen dyre smålån osv.. Har sendt papirene inn, at er i orden, og dama i banken sa på fredag at det ville være danske bank i trondhjem i hende i dag mandag. Men har fortsatt ikke fått opp lånet i nettbankoversikten. Hvor lang tid tar slikt? De skal betale ut smålånene mine direkte, og nå er det betalingsfrist på smålånene som jeg ikke har betalt på den siste mnd.. Har fått varsel om inkasso på dem. Banken min betaler ut det som er utestående. Men hvor lenge må jeg vente på det? Skal jeg betale terminbeløpene nå? Hva om de går i "pluss" hvis jeg betaler nå og så betaler banken ut lånene i morgen? Får jeg det tilbake da? Hvor lang tid tar det før lånet er i orden? Husker ikke fra da jeg kjøpte huset, er 10 år siden.. Anonymous poster hash: 2ce17...e3f
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Har vært kunde i danske bank, tidl fokus bank siden jeg kjøpte huset mitt, så dette er bare en refinansiering, ikke noe nytt kundeforhold i den forstand.Anonymous poster hash: 2ce17...e3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå