Nyan Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Jeg og min kjære skal gifte oss borgerlig og ønsker å gjøre det neste sommer. På domstol.no står det at tid for vigsel ikke kan bestilles før prøvingsattest er mottatt, den er gylding i 4 måneder og må også være gyldig på tidspunkt for vigsel. Hvordan i all verden skal man da få planlagt et borgerlig bryllup, når man kun kan få fastsatt dato tidligst 4 måneder før? Dette kan vel ikke stemme, noen som har noe erfaring med dette?
Semydfe Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 (endret) Det stemmer nok dessverre. Når det er sagt, så skal det også nevnes at det helt sikkert går i orden. De har plass til mange hver dag da seremonien er mye kortere. Bare husk at mange tinghus ikke gjennomører bryllup på lørdager. Lykke til! Endret 30. september 2013 av Semydfe
Gjest Daenerys Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Jeg har tenkt på det selv, men kommet frem til at siden seremonien bare varer 10-15 min må det jo gå bra Men det kan bli litt tricky med invitasjonene.
Residensfruen Skrevet 2. oktober 2013 #4 Skrevet 2. oktober 2013 Stemmer nok dette ja. Vedr planlegging innenfor tidsrammen går det nok bra om dere har gjort opp mening på forhånd om hvor mange dere skal be i bryllupet og rammene rundt. Om det blir enkelt med kun de nærmeste slik vi hadde var det ingen problem. Selvfølgelig kommer det an på om en gifter seg i høysesongen eller ikke, men seremonien varer ca 15 min og det er flere seremonier på samme dag. Vi fikk den dagen vi ønsket uten problemer da vi bestilte 2 måneder før med dato i juni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå