AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Ser av og til noen damer med fine romper. Er det greit å gi de et lett dask på rompa med flathånda? Anonymous poster hash: 4d5e5...df9
Gjest Lillesiren Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Hehe, det kommer nok an på personen, men høyst sannsynlig: ikke:) 7
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Ser av og til noen damer med fine romper. Er det greit å gi de et lett dask på rompa med flathånda? Anonymous poster hash: 4d5e5...df9 Nei! Det er sexuell trakassering!
happiest Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Spørs nok i hvilken situasjon... Mener du damer du har sex med, eller damer du feks. ser i bynen? Hvis det er sistnevnte, så er det bare creepy og ekkelt for damen det gjelder. Og ufrivillig berøring.... Hvis det er førstnevnte, så går jeg ut i fra at de fleste tillater det hvis du dasker forsiktig. Så kan du heller se det an om du dasker mer/litt hardere om det virker som hun liker det. 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Tviler på at de liker å bli dasket på rumpa av en 40 år gammel bleikfeit jomfru med modenhet som en fjortenåring. (les: TS) Anonymous poster hash: 700d6...ae6 15
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Ser av og til noen damer med fine romper. Er det greit å gi de et lett dask på rompa med flathånda? Anonymous poster hash: 4d5e5...df9 Mener du seriøst at du ikke fra før vet at dette ikke er akseptabel oppførsel, og at du derfor er nødt til å spørre om det??
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Sist gang noen gjorde det med meg fikk de seg en god håndflate tilbake i fjeset. Kommer såklart helt an på personen, men som oftest er det ikke så veldig populært.. Anonymous poster hash: ddf36...192 7
Gjest Wanderlust Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Det er utrolig respektløst og nedverdigende. Jeg har ingenting annet enn negative følelser mot dette. 14
Gjest Hyssingen Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Jeg hadde brukket den armen tvers av og kjørt den opp i rumpa på deg. 12
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Om dette er et seriøst spørsmål - her har noen svikta totalt i oppdragelsen gitt....! Anonymous poster hash: c42f9...053 5
Gjest Lille-pus Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 (endret) Ser av og til noen damer med fine romper. Er det greit å gi de et lett dask på rompa med flathånda? Anonymous poster hash: 4d5e5...df9 Da skjer veldig fort det samme med deg som det skjedde med en ubehagelig innpåsliten fyr i en kø foran et utested i en by for 25 år siden.... Kameratene hans tok imot ham da 'lyset gikk' for å si det slik.... Og 'jada' han hadde blitt verbalt advart l-e-n-g-e før 'lyset ble skrudd av'. Endret 30. september 2013 av Lille-pus 10
Gjest Crazycatlady Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 Nei, hadde jeg ikke likt uansett. Virker veldig rart at noen tror det er lov å klå bare fordi de liker det de ser. 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #13 Skrevet 30. september 2013 Det er absolutt ikke greit. Og når jeg blir behandlet på den måten så må vedkommende regne med å få et dask i ansiktet også. Har faktisk opplevd at en kar dro opp skjørte mitt! så tviler ikke på det er mange dumme mannfolk rundt om kring,men du burde seriøst skjønne at man ikke dasker tilfeldige damer på rompa. Anonymous poster hash: c4b96...594 6
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2013 #14 Skrevet 30. september 2013 Ser av og til noen damer med fine romper. Er det greit å gi de et lett dask på rompa med flathånda? Anonymous poster hash: 4d5e5...df9 Er dette normal folkeskikk der du har vokst opp? Har du vokst opp med mannlige familiemedlemmer som har hatt for vane å gjøre slikt?
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2013 #15 Skrevet 30. september 2013 Jeg ble daska på rompa av en mann jeg hadde rota med noen mnd tidligere, mens jeg sto og venta på bussen en dag. Hadde kjæreste på det tidspunktet, og syntes det var mest upassende pga. det. Men denne mannen visste ikke at jeg nylig hadde fått type, så jeg sa ingenting. Men flørta ikke noe tilbake. Han sa bl.a. det var trist jeg hadde bytta jobb så han ikke fikk sett den fine rumpa mi like ofte lenger. Bare lo det bort jeg. Synes ikke man skal daske jenter på rompa, om man ikke kjenner dem og vet at det er ok for dem. Såklart...
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #16 Skrevet 30. september 2013 Jeg ble dasket på rompa på byen av en fremmed en gang, og han fikk seg en på trynet. Så TS kan jo finne ut om de mener det er verdt det... Anonymous poster hash: 0df14...a9e 4
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2013 #17 Skrevet 30. september 2013 Jeg ble dasket på rompa på byen av en fremmed en gang, og han fikk seg en på trynet. Så TS kan jo finne ut om de mener det er verdt det... Minnet meg om en gang en fremmed strøk meg på låret. Jeg tok tak i hånda hans, vred den litt rundt så han fikk litt vondt, før jeg slapp taket og gikk videre. Hva er det folk som tror de kan ta på andre på den måten.? Makan!
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #18 Skrevet 30. september 2013 Kan ikke fordra gutter som tror det er greit og klaske jenter på rumpen Gikk med kjæresten min en lørdagskveld, da en tulling kom bort og klasket meg på rumpen(Han må ha vært skikkelig dum når han ser en dritsvær mann som holder rundt meg) så han fikk seg en mildt sagt på tryne(fortjent) DET ER ABSOLUTT IKKE GREIT Anonymous poster hash: a7b0c...455 7
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2013 #19 Skrevet 30. september 2013 Ser av og til noen damer med fine romper. Er det greit å gi de et lett dask på rompa med flathånda? Anonymous poster hash: 4d5e5...df9 Det er ABSOLUTT IKKE GREIT!
Djungelvrål Skrevet 30. september 2013 #20 Skrevet 30. september 2013 Ser av og til noen damer med fine romper. Er det greit å gi de et lett dask på rompa med flathånda? Anonymous poster hash: 4d5e5...df9 Hvis du syns det er greit med en syngende ørefik? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå