Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser av og til noen damer med fine romper. Er det greit å gi de et lett dask på rompa med flathånda?

Anonymous poster hash: 4d5e5...df9
Videoannonse
Annonse
Gjest Lillesiren
Skrevet

Hehe, det kommer nok an på personen, men høyst sannsynlig: ikke:)

• Liker 7
Skrevet

Ser av og til noen damer med fine romper. Er det greit å gi de et lett dask på rompa med flathånda?

Nei! Det er sexuell trakassering!

Skrevet

Spørs nok i hvilken situasjon...

Mener du damer du har sex med, eller damer du feks. ser i bynen?

Hvis det er sistnevnte, så er det bare creepy og ekkelt for damen det gjelder. Og ufrivillig berøring....

Hvis det er førstnevnte, så går jeg ut i fra at de fleste tillater det hvis du dasker forsiktig. Så kan du heller se det an om du dasker mer/litt hardere om det virker som hun liker det.

• Liker 2
Skrevet

Tviler på at de liker å bli dasket på rumpa av en 40 år gammel bleikfeit jomfru med modenhet som en fjortenåring. (les: TS)

Anonymous poster hash: 700d6...ae6
  • Liker 15
Skrevet

Mener du seriøst at du ikke fra før vet at dette ikke er akseptabel oppførsel, og at du derfor er nødt til å spørre om det??

Skrevet

Sist gang noen gjorde det med meg fikk de seg en god håndflate tilbake i fjeset.

Kommer såklart helt an på personen, men som oftest er det ikke så veldig populært..

Anonymous poster hash: ddf36...192

• Liker 7
Gjest Wanderlust
Skrevet

Det er utrolig respektløst og nedverdigende. Jeg har ingenting annet enn negative følelser mot dette.

• Liker 14
Gjest Hyssingen
Skrevet

Jeg hadde brukket den armen tvers av og kjørt den opp i rumpa på deg.

• Liker 12
Skrevet

Om dette er et seriøst spørsmål - her har noen svikta totalt i oppdragelsen gitt....!

Anonymous poster hash: c42f9...053
  • Liker 5
Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Da skjer veldig fort det samme med deg som det skjedde med en ubehagelig innpåsliten fyr i en kø foran et utested i en by for 25 år siden....

Kameratene hans tok imot ham da 'lyset gikk' for å si det slik....

Og 'jada' han hadde blitt verbalt advart l-e-n-g-e før 'lyset ble skrudd av'.

Endret av Lille-pus
  • Liker 10
Gjest Crazycatlady
Skrevet

Nei, hadde jeg ikke likt uansett. Virker veldig rart at noen tror det er lov å klå bare fordi de liker det de ser.

• Liker 3
Skrevet

Det er absolutt ikke greit. Og når jeg blir behandlet på den måten så må vedkommende regne med å få et dask i ansiktet også.

Har faktisk opplevd at en kar dro opp skjørte mitt! så tviler ikke på det er mange dumme mannfolk rundt om kring,men du burde seriøst skjønne at man ikke dasker tilfeldige damer på rompa.

Anonymous poster hash: c4b96...594
  • Liker 6
Skrevet

Er dette normal folkeskikk der du har vokst opp?

Har du vokst opp med mannlige familiemedlemmer som har hatt for vane å gjøre slikt?

Skrevet

Jeg ble daska på rompa av en mann jeg hadde rota med noen mnd tidligere, mens jeg sto og venta på bussen en dag. Hadde kjæreste på det tidspunktet, og syntes det var mest upassende pga. det. Men denne mannen visste ikke at jeg nylig hadde fått type, så jeg sa ingenting. Men flørta ikke noe tilbake. Han sa bl.a. det var trist jeg hadde bytta jobb så han ikke fikk sett den fine rumpa mi like ofte lenger. Bare lo det bort jeg.

Synes ikke man skal daske jenter på rompa, om man ikke kjenner dem og vet at det er ok for dem. Såklart...

Skrevet

Jeg ble dasket på rompa på byen av en fremmed en gang, og han fikk seg en på trynet. Så TS kan jo finne ut om de mener det er verdt det...

Anonymous poster hash: 0df14...a9e
  • Liker 4
Skrevet

Jeg ble dasket på rompa på byen av en fremmed en gang, og han fikk seg en på trynet. Så TS kan jo finne ut om de mener det er verdt det...

Minnet meg om en gang en fremmed strøk meg på låret. Jeg tok tak i hånda hans, vred den litt rundt så han fikk litt vondt, før jeg slapp taket og gikk videre.

Hva er det folk som tror de kan ta på andre på den måten.? Makan!

Skrevet

Kan ikke fordra gutter som tror det er greit og klaske jenter på rumpen

Gikk med kjæresten min en lørdagskveld, da en tulling kom bort og klasket meg på rumpen(Han må ha vært skikkelig dum når han ser en dritsvær mann som holder rundt meg) så han fikk seg en mildt sagt på tryne(fortjent)

DET ER ABSOLUTT IKKE GREIT

Anonymous poster hash: a7b0c...455
  • Liker 7
Skrevet

Det er ABSOLUTT :rasende:IKKE GREIT! :opplyser:

Skrevet

Hvis du syns det er greit med en syngende ørefik?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...