Gå til innhold

var treningen bortkasta når jeg var så usunn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har vært ganske så sunn og trent bra den forrige uka. Så kom denne dagen da, hvor vi hadde kake i kjøleskapet. Spiste halve kaka(om ikke mer!).

Lurer bare på om all trening var bortkasta forrige uke når jeg var så usunn denne mandagen?

Anonymous poster hash: 6d404...8ea

Videoannonse
Annonse
Gjest Lillesiren
Skrevet

Kommer an på hva som er målet ditt med treningen din det:) Er målet bedre helse, økt kondisjon så ødelegger ikke den kaka noe. Er målet ditt å gå ned i vekt, kaan det være en minor set back, men..egentlig ikke. Det viktigste er at du er igang med å endre vaner, og om du sprekker èn gang, så gjør ikke det noe - så lenge du kommer deg opp på bena igjen og fortsetter i samme spor med de gode nye vanene dine:)

• Liker 3
Skrevet

Om det kan ødelegge vektnedgang? Ja.

Om det kan ødelegge for muskelvekst, bedre kondisjon, osv? Nei.

Anonymous poster hash: 8a26d...524
Skrevet

Slanker du deg, så bør du ikke ha for store forhåpninger når du stiller deg på vekten denne uken.

Men du kan trøste deg med at resultatet hadde vært verre om du IKKE hadde trent forrige uke. Så bortkastet var ikke treningen. Trening er aldri bortkastet.

Men ønsker du å gå ned i vekt, så spiser du ikke en halv kake.

• Liker 1
Skrevet

Hei! Har vært ganske så sunn og trent bra den forrige uka. Så kom denne dagen da, hvor vi hadde kake i kjøleskapet. Spiste halve kaka(om ikke mer!).

Lurer bare på om all trening var bortkasta forrige uke når jeg var så usunn denne mandagen?

Anonymous poster hash: 6d404...8ea

Nei :)

Om du har spist sunt og trent en hel uke, vil ikke EN dag ødelegge dette.

Som de sier, "one "bad" meal won't make you fat, just like one "good" meal won't make you skinny"

Husk å se på helheten, om du skeier ut en gang iblant, er det greit. Husk på at man må leve litt og kose seg også, ellers vil man jo fullstendig miste både mot og motivasjon.

(Men du vil kanskje ikke skeie ut med en hel (halv) kake neste gang, heller bare et stykke eller to? :) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...