AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Vi har et godt forhold og god kommunikasjon, men jeg fikk høre via bekjente at han skrev flørtemeldinger på Facebook til ei jente, type så søt du er osv. Var inne på siden hans for å se, men de var sletta. Var bare et svar der som ikke sa meg så mye. Spurte sånn tilfeldig og han sa han ikke hadde sendt noen mld. Forrige uke ba han meg gå inn der for å sjekke en adresse i en mld han hadde fått og da var det mld han ikke hadde sletta, type så vakker du var på bildene osv. Jeg er ikke sjalu av meg, kan godt si til en annen gutt at han er kjekk osv, men reagerer mest på at de blir sletta. Det man skjuler er for meg det værste. Hva tenker dere andre? Skal ta det opp med han, og nei det er ikke aktuelt å dumpe han. Anonymous poster hash: 3161a...84a
Gamerfrue Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 det hadde i hvert fall begynt å lyse en varsellampe for min del altså. Det hadde det gjort selv om han ikke hadde slettet dem - behovet for å sende andre jenter meldinger og fortelle dem personlig at de er så vakre når man selv er i et forhold..? 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Jeg ser den, men han er og alltid vært veldig raus med komplimenter og får folk til å føle seg bra. Men selvfølgelig blinker lampa litt svakt hos meg også. Anonymous poster hash: 3161a...84a
Gjest Miranda2011 Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Jeg ser den, men han er og alltid vært veldig raus med komplimenter og får folk til å føle seg bra. Men selvfølgelig blinker lampa litt svakt hos meg også.Anonymous poster hash: 3161a...84a Den hadde blinka sterkt hos meg, og enda verre er det at han sletter.
Gjest anonym Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Er dere kjærester? Evt hvor lenge har dere vært sammen?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Den hadde blinka sterkt hos meg, og enda verre er det at han sletter. Det er slettinga som gjør at det blinker, ikke akkurat innholdet. Han sier at jenter er vakre når vi er ute sammen også, alltid gjort det. Men får ta det opp med han og høre om han nekter.. Anonymous poster hash: 3161a...84a
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Er dere kjærester? Evt hvor lenge har dere vært sammen? Gift i 3 år, sammen i 5. Anonymous poster hash: 3161a...84a
Gjest anonym Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Gift i 3 år, sammen i 5.Anonymous poster hash: 3161a...84a Han høres veldig visuell ut, men tror du han og er evt interessert i andre damer? Hvis han har samtaler med dem, er det definitivt ugler i mosen. Er du en sjalu/kontrollerende person? Kan det være han sletter fordi han vet at du reagerer uansett på ting? Har han løyet om andre ting?
Gjest anonym Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Glemte å si at det kan og være han har stort bekreftelsesbehov?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Jeg er overhodet ikke sjalu, da hadde jeg sett rødt pga innholdet i mld. Kontrollerende tror jeg ikke jeg er, vi har våre liv ved siden av "sammen" livet. Regner oss som et velfungerende par. Men det du skriver om bekreftelsesbehov kan være riktig. Som ung slet han mye med selvfølelse og selvtillit. Får høre med han hva som skjer. Anonymous poster hash: 3161a...84a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå