Gjest Usikker91 Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Hei For ca en måned siden møtte jeg en gutt (gutt nr 1) på et utested. Vi er begge 22. Han ble med meg hjem, vi hadde ikke sex. Han dro utpå ettermiddagen dagen etterpå. Etter 3 dager sendte han meg melding, og vi møttes påfølgende helg. Forrige helg var vi på hyttetur sammen med en stor gjeng fra studiet (organisert av skolen), og på fredag sov han over her igjen. Vi har det veldig fint sammen, snakker godt, ler og har det fint. Vi har enda ikke hatt sex. Så kommer jeg til problemet. I starten var han ganske på når det gjaldt meldingskontakt. Han sendte ikke melding hver dag, men relativt ofte. På den 1.5 uken som gikk fra han sendte melding første gang, og til vi dro på hyttetur sendte han meg nok melding 4-5 ganger. Men noe forandret seg etter den hytteturen. Jeg ble veldig full, og flørtet mye med en av de andre guttene (gutt nr 2). Det lå ikke mer bak det fra min side, jeg er flørtete av natur og vi kom godt overens. Min venninne, og gutt nr 2 med fortalte meg at gutt nr 1 hadde reagert på at jeg snakket mye med gutt nr 2. Gutt nr 1 gikk og la seg relativt tidlig, og på søndag var han tydelig sint på meg, men ville ikke snakke om det når jeg spurte. Vi snakket om det nå på fredag, og da sa han at han bare hadde syntes at jeg var irriterende siden jeg var så full, og at han ikke hadde brydd seg om flørtingen. Men han spurte om det hadde skjedd noe, og sa at gutt nr 2 hadde virket svært interessert. Jeg benektet det. Et par dager etterpå sendte jeg han en melding og spurte om han ville finne på noe med meg helgen etterpå. Da svarte han ja. Etter det hørte jeg ikke noe fra ham før fredag, da han sendte melding og spurte om når han skulle komme. Dette var altså på fredag, han dro hjem midt på dagen på lørdag. Etter det har jeg ikke hørt noe fra ham. Bortsett fra et par snaps, som jeg ikke har svart på. Men han vet at jeg ikke er spesielt aktiv på snapchat. Når vi er sammen sier han ting som tyder på at han vil ha mer med meg og gjøre, og at vi kommer til å treffes flere ganger. Interessen hans virker også ekte. Jeg er relativt nysingel etter et langt forhold, og han vet at jeg ikke er klar til å innlede et nytt forhold. Jeg vet han har snakket om meg til både kompissene sine, og broren sin. Likevel liker jeg ham veldig godt, og den manglende sms-kontakten bekymrer meg mer enn jeg helst vil innrømme. Jeg håper noen har noen smarte synspunkt å komme med. Hvis ting tyder på at han ikke er interessert vil jeg helst bare innse det, før det er for sent og jeg blir for involvert. Takk på forhånd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå