Gå til innhold

MYE klær i voksiposen :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde med voksiposen til halvannetåringen i barnehagen forrige uke da temperaturen begynte å synke...

I dag har det vært mellom 12-15 grader og lite vind, og når jeg hentet lillegutt lå han i voksiposen med stor høstlue, body, strømpebukse, cardigan, bukse og fleecegenser! Er ikke dette litt vel drøy påkledning?

Hjemme sover han stort sett bare i body og strømpebukse når han sover i posen....

Anonymous poster hash: d8533...470
Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Oi! Det var mye klær! Det er jo mer enn hva de trenger midt på vinteren!

• Liker 1
Gjest pysepusen
Skrevet

Jo, det var litt mye. Da gir du bare beskjed i morgen at de må kle på mindre :)

Skrevet

Jeg henta gutten vår igår, og han satt i sandkassa med ullsett innerst, bomullsbukse og genser, ulldress og parkdress! Skjønner ikke hva de tenker med når de kler på så mye (og rart) i vindstille vær med sol.

Nå har vi skjønt at vi må levere med litt lite klær, slik at de ansatte kler på mer, for de klarer tydeligvis ikke å kle av ett lag og på et annet når de skal ut. Har sagt fra noen ganger, men må nok være tydeligere.

Skrevet

Jeg stoppet en som var vikar fra å sende ut en liten tass på avdelinga til to-åringen med votter på når det var 15 grader ute...

De vil jo bare barnas eget beste - men votter var litt drøyt da.

Skrevet

I barnehagen jeg jobber er det varmt og fint på fremsiden, men kommer en rundt hjørne og på baksiden er det mye kaldere og nesten alltid vind/trekk. Vi pleier å åpne dresser litt og så lukker vi de når barna går rundt. Noen barn har nå bare tykke klær og vi må be om tynnere luer til å ha på ute på ettermiddagen. Tykk dress så er det mindre under, tynn dress vanlige klær under.

Anonymous poster hash: ef41a...94e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...