Gjest Gjest Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Ser dere KVINNER det er positivt eller negativt at mannfolk surfer på kvinneguiden sine internett sider? Er det sunt at menn leser det som står her? Eller vil de få "arr" for livet?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Ser dere KVINNER det er positivt eller negativt at mannfolk surfer på kvinneguiden sine internett sider? Er det sunt at menn leser det som står her? Eller vil de få "arr" for livet? I fjor steriliserte jeg meg fordi jeg har bestemt meg for at jeg aldri noensinne vil ha barn. Diverse historier fra kvinneguiden var nok en sterkt medvirkende årsak, med temaer som: * Han vil ikke ha barn, tror der jeg kan bli gravid hvis jeg stikker hull på alle kondomene med en tynn nål? * Han vil vente med barn, vurderer å slutte på p-pillen uten å fortelle det til ham. * Jeg har tre forskjellige barn med tre forskjellige fedre, nå er jeg gravid med det fjerde barnet med en fjerde far. (Ikke akkurat nøyaktig gjengitte trådtitler men ikke langt unna heller) Anonymous poster hash: 8ac0e...583 4
Gjest Byliv Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Jeg er her for underholdningsverdien i enkelte tråder. + At jenter er mere intellektuelt utviklede skapninger innenfor kunnskapsområder, så jeg får BEDRE og mer NYTTIGE råd av de i spørsmål relatert til dagliglivet. 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Ser dere KVINNER det er positivt eller negativt at mannfolk surfer på kvinneguiden sine internett sider? Er det sunt at menn leser det som står her? Eller vil de få "arr" for livet? Virker ikke som det er sunt for den typiske kg-mann, men han var kanskje skadet fra før. Anonymous poster hash: 244d5...0fc 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Jeg tror vel hvis man er usikker, har lav selvfølelse osv. får man det ikke akkurat bedre av å se mye av det negative i Samlivsforumet. Enten man er kvinne eller mann. Man leser plutselig om ting man ikke ante kunne være noe å bekymre seg over, og begynner å bekymre seg. Man bør ikke ta til deg alle "rådene" her. Alle er ikke ute etter å hjelpe. Dessuten funker ulike ting for ulike folk. Jeg føler ikke behov for å være her når alt i livet går bra. Når mye går dårlig vil jeg ikke være her, for da føles ting sannsynligvis verre etterhvert. Når ting er midt på treet, kan jeg lese litt her, få ulike syn på noe jeg grubler på osv. Flere som tenker over det jeg nevner? Anonymous poster hash: b0281...b69 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Hvis menn som surfer her tror at gjengangerne er representative for kvinner, kan de risikere å få et litt negativt kvinnesyn. Mitt inntrykk etter et par uker her er at mange her er bitre og raske til å rope "kast ut svinet - han har vært UTRO" eller "sjekk mobilen hans - all snoking er lov!" eller "få en venninne til å lage falsk profil og legge an på ham, så ser du om han er UTRO (det er han sikkert, det svinet!)". Og så er det faktisk en del bitre menn som henger her også. For ikke å nevne de rimelig spesielle gjestebrukerne som fastslår tunge psykiatriske diagnoser etter å ha lest to setninger. Viktig å ha i bakhodet at dette er et lite stykke Norge, og at det finnes mange andre kvinner i dette landet. Hvis man greier det, så er det vel ikke farlig. Og kan til tider være morsomt Anonymous poster hash: 5e617...d71 1
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Jeg har vurdert å sterilisere meg etter jeg begynte å surfe på kvinneguiden. Ser ut som jeg ikke er den eneste (se posten over).
Gjest Christel Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Jeg tror de fleste som skriver i denne kategorien sliter med et eller annet. For mye tid til å tenke alene, for lite tid til å drøfte ting med andre. Det er flest tråden om ting som ikke er bra. Jenter som har en vanlig hverdag fylt med jobb/skole, trening, venner, familie, kjæreste, hobbyer osv. har ikke tid eller interesse av å henge på et forum tror jeg. Selv har jeg vært sykmeldt en stund. Er her ikke like ofte når jeg jobber og har ting å drive med på fritida. Men jeg kjenner ikke så mange her jeg bor, så noen ganger blir det nettsurfing og KG. Det er vel samme type gutter som jenter som er på forumet vil jeg tro. Har man en hverdag fylt med andre ting, henger man ikke her. Alt som skrives bør tas med en klype salt. Og forumet er jo langt ifra representativt for hvordan folk i Norge er.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Nei, jeg tror ikke det er sunt for menn å surfe på KG. Iallefall ikke om man er litt usikker av seg. Hadde jeg ikke møtt noen oppegående kvinner i det virkelige liv, hadde jeg totalt mistet troen på kvinner.
Gjest Daenerys Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 Tråden er ryddet for hets. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 Det har vært sunt for meg (og de andre som har bestemt seg for å sterilisere seg). Nå er det hvertfall ingen fare for å gå i den fella. Det er et fint sted å få oversikt over de potensielle farene som truer med kvinner, men også hvordan de legger opp taktikker for å unngå å "bli lurt" når de sprer beina, har vært nyttig rett og slett. Anonymous poster hash: ee80a...4d2
Gjest Rodion Raskolnikov Skrevet 30. september 2013 #13 Skrevet 30. september 2013 Det er sunt fordi det hjelper med og forstå at kvinner er like sinnsyke som det vi menn er.
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2013 #14 Skrevet 30. september 2013 Det har vært sunt for meg (og de andre som har bestemt seg for å sterilisere seg). Nå er det hvertfall ingen fare for å gå i den fella. Det er et fint sted å få oversikt over de potensielle farene som truer med kvinner, men også hvordan de legger opp taktikker for å unngå å "bli lurt" når de sprer beina, har vært nyttig rett og slett.Anonymous poster hash: ee80a...4d2 Kan du forklare nærmere?
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #15 Skrevet 30. september 2013 Kan du forklare nærmere? Hvordan de gjennomskuer diverse opplegg og hvordan de tenker om du ikke har deres fulle tillit, så for meg har jeg fått nok informasjon til å gjøre små justeringer som har gjort meg enda litt høyere suksessprosent.Anonymous poster hash: ee80a...4d2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #16 Skrevet 30. september 2013 Jeg vet ikke om det er sunt for meg, men jeg er i en kjip livssituasjon akkurat nå, hvor beviser peker mot at konen min er utro med kollega, så det hjelper å lese svarene som er satt på spissen, men ofte veldig riktige... Må si jeg har blitt litt skremt av noen kvinners tanker herinne så langt Anonymous poster hash: 33697...92d
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #17 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg tror de fleste som skriver i denne kategorien sliter med et eller annet. For mye tid til å tenke alene, for lite tid til å drøfte ting med andre. Det er flest tråden om ting som ikke er bra. Jenter som har en vanlig hverdag fylt med jobb/skole, trening, venner, familie, kjæreste, hobbyer osv. har ikke tid eller interesse av å henge på et forum tror jeg. Selv har jeg vært sykmeldt en stund. Er her ikke like ofte når jeg jobber og har ting å drive med på fritida. Men jeg kjenner ikke så mange her jeg bor, så noen ganger blir det nettsurfing og KG. Det er vel samme type gutter som jenter som er på forumet vil jeg tro. Har man en hverdag fylt med andre ting, henger man ikke her. Alt som skrives bør tas med en klype salt. Og forumet er jo langt ifra representativt for hvordan folk i Norge er. Hvorfor skulle man poste ting som går bra her? Man kommer inn her for å spørre etter løsninger på problemer. Har man det bra, holder man som regel kjeft. Ikke rart man får et skjevt inntrykk om man ikke husker på dette. Anonymous poster hash: 80f6e...388
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2013 #18 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg tror de fleste som skriver i denne kategorien sliter med et eller annet. For mye tid til å tenke alene, for lite tid til å drøfte ting med andre. Det er flest tråden om ting som ikke er bra. Jenter som har en vanlig hverdag fylt med jobb/skole, trening, venner, familie, kjæreste, hobbyer osv. har ikke tid eller interesse av å henge på et forum tror jeg. Selv har jeg vært sykmeldt en stund. Er her ikke like ofte når jeg jobber og har ting å drive med på fritida. Men jeg kjenner ikke så mange her jeg bor, så noen ganger blir det nettsurfing og KG. Det er vel samme type gutter som jenter som er på forumet vil jeg tro. Har man en hverdag fylt med andre ting, henger man ikke her. Alt som skrives bør tas med en klype salt. Og forumet er jo langt ifra representativt for hvordan folk i Norge er. Nå må du jo huske på at de fleste ikke henger her inne hele tiden, man stikker innom når man har ledig tid, eller et eller annet problem som man ønsker innspill på (ikke nødvendigvis relatert til samliv, her finnes masse forskjellige underforum). Og mange har faktisk god kunnskap og mye bra å bidra med. Det vil alltid forekomme tull og useriøse svar, men i det store og hele er det mye bra på forumet. Når du leser en del av svarene, er det lett å se at mange brukere har kompetanse, erfaring, og også god utdanning, det vises godt i innleggene. Men er man kun ute etter å finne feil og useriøsitet, vil man finne det også. Poenget er at det er et stort spenn, og det gjør forumet interessant. Mange støtter brukere som er i en vanskelig situasjon, de viser et vilt fremmed menneske at de bryr seg. Jeg legger mer merke til dem enn til de brukerne som er her for å spre kvalme. Det er verdifullt for forumet at begge kjønn er representert, så lenge man viser folkeskikk, og ikke kun kommer innom for å provosere.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2013 #19 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg (mann) elsker å surfe i forumtrådene på KG. Det er veldig selvtillitsbyggende,og for hver post jeg leser på sex og samliv priser jeg meg lykkelig over at jeg har en normal og dramafri kjæreste!
MarieC Skrevet 1. oktober 2013 #20 Skrevet 1. oktober 2013 Hvis du søker på tråder om noen av de litt kjipe tingene som kvinner kan ha problemer med, som abort, ufrivillig barnløshet, vestibulitt, voldtekt, spiseforstyrrelser el.l., vil du i alle fall finne kvinner som skriver for å støtte andre kvinner! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå