Kalas Skrevet 29. april 2004 #1 Del Skrevet 29. april 2004 Hva slags stoff hadde vært interessant å lese på en sexside i et kvinnemagasin? Tester? Sexnyheter? Orgasmetips? Fakta om mannen? Fakta om kvinnen? Og hva slags type bilder går an på en slik side uten å støte folk? Takknemlig for hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. april 2004 #2 Del Skrevet 29. april 2004 Er vel mer interessert i fakta om mannen. Siden jeg ikke er mann selv, synes jeg det er intr. å vite åssen mannekroppen fungerer, og hva menn synes er fine saker nå det gjelder følsomme punkter på kroppen og sånn. Orgasme tips er også fint. Det sprøs veldig hvilken aldersgruppe dere ønsker å henvende dere til. Unge jenter vil sikkert vite mest om kvinnekroppen, tester, oa. De litt "eldre", som meg, intr. seg for andre ting. Tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 30. april 2004 #3 Del Skrevet 30. april 2004 Er vel mer interessert i fakta om mannen. Siden jeg ikke er mann selv, synes jeg det er intr. å vite åssen mannekroppen fungerer, og hva menn synes er fine saker nå det gjelder følsomme punkter på kroppen og sånn. Orgasme tips er også fint. Det sprøs veldig hvilken aldersgruppe dere ønsker å henvende dere til. Unge jenter vil sikkert vite mest om kvinnekroppen, tester, oa. De litt "eldre", som meg, intr. seg for andre ting. Tror jeg. Hvilke andre ting da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalas Skrevet 30. april 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 30. april 2004 Takk for svar! Hvor gammel er du , da, GreenSky? Vi henvender oss til aldersgruppen 20-35. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå