Krølltopp Skrevet 11. juni 2002 #1 Del Skrevet 11. juni 2002 Tjohei! Tilfeldig har jeg oppdaget noe fint jeg vil dere med dere her inne På "Vita" og H&M bl.a, får man kjøpt små pakninger av ansiktsmasker.....sammen med en slik pakning fikk jeg en prøve på noe nytt som er kommet i samme serie: nemlig en maske mot celulitter som strammer opp huden. Jeg er gudskjelov ikke plaget av dette, så jeg tok masken på leggene for moroskyld, siden de var så vonde etter treningen i går. DET HJALP UTROOOOOLIG! Tror masken øker blodsirkulasjonen, samt varmer opp huden, og dette får musklene til å slappe av bedre. Det var en ordentlig god opplevelse av velvære. Anbefales!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. juni 2002 #2 Del Skrevet 11. juni 2002 Varmekremer hjelper litt. Da kommer mer blod til som tar med seg "slagg". Stølhet er forøvrig naturlig. Man bryter ned kroppen når man trener, så restitueres den, dvs bygger seg opp for å tåle den bellastningen den ble påført. Bl. a ryker man en del fibre når man trener... Kroppen trenger fra en dag til 48 timer på å bli ferdig restituert. Dersom du ikke spiser innen 2 timer tar det lengre tid enn dersom du spiser... kroppen blir ikke restituert av kremer, massasjoe etc, men varme gjør muskelen mer myk bl.a Vh L Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå