romeosa Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Jeg skal på oktoberfest med kjæresten min og firmaet hans. Jeg lurer bare på hva som er vanlig å ha på seg? Ikke kostyme altså, men om det er vanlig med fin kjole, enkel kjole, bukse og topp osv? Er det noen som har gode ideer?
Hottrio Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Mange muligheter da. Er det sånn tysk stil med øltelt og sånn eller er det en type innendørsfest?
romeosa Skrevet 30. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2013 Det er innendørsfest Men lokalet er i litt tysk stil tror jeg og det blir tysk mat og øl. Det er et entrepenørfirma med mange håndmenn og "arbeidere".
Hottrio Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Det er innendørsfest Men lokalet er i litt tysk stil tror jeg og det blir tysk mat og øl. Det er et entrepenørfirma med mange håndmenn og "arbeidere". Ok. I slikt selskap kunne det jo passe med litt sexy stil, litt sånn "tøffsexy" om det kan kalles det. Det er jo ganske uhøytidelig på en måte, ikke akkurat som bryllup eller 50-årsdagen til svigermor Kort skjørt og høye hæler må da passe bra.
romeosa Skrevet 30. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2013 ok takk for tips! tror du det passer med en dongrijakke?
Hottrio Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 ok takk for tips! tror du det passer med en dongrijakke? Det tror jeg absolutt!
elrania Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Jeg lurer i grunnen på det samme, men jeg skal på Oktoberfesten på Chateau Neuf... Hvordan er det vanlig å kle seg når man ikke skal ha kostyme? Bør jeg kjøre på med skjørt/kjole, altså pynte meg litt, eller tone det ned med jeans og en kul topp....??
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Jeans, pumps, etc. Om du vil være sexy, så kan man sexe opp jeans i det uendelige.Anonymous poster hash: 34a4b...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå