Gjest Tinkerbell Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Jeg har lenge ikke spist skjokolade eller søtsaker av noe slag, men nå må jeg nesten unne meg en bit skjokolade, savnet er rett og slett for stort. Men jeg vil ha en mørk og god skjokolade, som ikke er så usunn. Noen som har noen favoritter å dele?
Gjest Superwoman! Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Mørk sjokolade fra cavalier med stevia er sinnsykt god, og smaker ikke kunstig!
pinar Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Husker ikke hva den heter, men den helt mørke som selges i alle matbutikker i gluten og allergi hyllene er god. Den finnes og uten sukker. Ellers kjøper jeg av og til en belgisk en fra innvandrer butikker, som er uten sukker og i mange ulike smaker. Min favoritt er med blåbær.
Gjest Tinkerbell Skrevet 1. oktober 2013 #4 Skrevet 1. oktober 2013 Takk for tips, gleder meg til å prøve dem ut
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #5 Skrevet 1. oktober 2013 Sjokoladeprinsens sukkerfri sjokolader! De er kjempegode, spesielt den med karamell. De har flere typer, tror ihvertfall én av de er ganske mørk. Selges bl.a på Meny. Anonymous poster hash: 7c0e9...dde 1
Gjest Tinkerbell Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 (endret) Jeg var innom helsekosten idag, men fant ingen av de skjokoladene som dere har anbefalt. Utlandske butikker har jeg ikke i nærheten, men om jeg er i byen en dag så skal jeg se etter skjokoladen du pinar har anbefalt. Men jeg kjøpte en annen mørk sjokolade som også er uten sukker, synes den smakte veldig bra for å være uten sukker Endret 2. oktober 2013 av Tinkerbell
pinar Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg var innom helsekosten idag, men fant ingen av de skjokoladene som dere har anbefalt. Utlandske butikker har jeg ikke i nærheten, men om jeg er i byen en dag så skal jeg se etter skjokoladen du pinar har anbefalt. Men jeg kjøpte en annen mørk sjokolade som også er uten sukker, synes denne smakte veldig bra for å være uten sukker Ja det der var den andre jeg tenkte på, som jeg ikke kom på navnet til Veldig god.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Sjokolade! Ikke skjokolade!!!! Grrrr. Anonymous poster hash: 1bece...923 3
Lady Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 Marabou Premium 70% Cocoa Sea Salt Pecan!! NAM
pinar Skrevet 3. oktober 2013 #11 Skrevet 3. oktober 2013 Sjokolade! Ikke skjokolade!!!! Grrrr. Anonymous poster hash: 1bece...923 Å herregud. Kom med et svar relatert til tema du 1
Gjest Tinkerbell Skrevet 3. oktober 2013 #12 Skrevet 3. oktober 2013 Sjokolade! Ikke skjokolade!!!! Grrrr.Anonymous poster hash: 1bece...923 Beklager så veldig for at jeg ødela dagen din med å skirve skjolade og ikke sjokolade. Til mitt eget forsvar så viste jeg egentlig det, vet ikke helt hvorfor jeg skrev feil. Sjekket over i innleggene mine for å se om jeg hadde skrevet feil, og så at det hadde jeg. Var ikke meningen å få deg sint altså, håper du får sove godt i natt
Gjest Tinkerbell Skrevet 3. oktober 2013 #13 Skrevet 3. oktober 2013 Marabou Premium 70% Cocoa Sea Salt Pecan!! NAM Jeg elsker sjokolade som smaker både søtt og salt, men denne er ikke uten sukker Men om jeg en dag skal unne meg sjokolade med sukker igjen, så skal jeg prøve denne!
pinar Skrevet 3. oktober 2013 #14 Skrevet 3. oktober 2013 Det er forresten en ganske god en på ica som er uten gluten og, men jeg husker såklart ikke merket. Men den finnes med mint og mørksjokolade.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2013 #15 Skrevet 3. oktober 2013 Denne er veldig god syns jeg. Hvor kjøper du denne? Jeg elsker sjokolade og jeg elsker alt med blåbærsmak. Tror du de selger den på Meny? Anonymous poster hash: 3c01b...c71
pinar Skrevet 4. oktober 2013 #16 Skrevet 4. oktober 2013 Hvor kjøper du denne? Jeg elsker sjokolade og jeg elsker alt med blåbærsmak. Tror du de selger den på Meny? Anonymous poster hash: 3c01b...c71 Jeg har kjøpt denne smaken på ulike innvandrerbutikker i Oslo, men har sett samme merke på Meny, men da bare i vanlig sjokolade, mørk og lys. Men den finnes med walnøtt, pistasj, tranebær og blåbær som jeg kommer på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå