Gå til innhold

Mørk skjokolade, gjerne uten sukker

Anbefalte innlegg

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Jeg har lenge ikke spist skjokolade eller søtsaker av noe slag, men nå må jeg nesten unne meg en bit skjokolade, savnet er rett og slett for stort. Men jeg vil ha en mørk og god skjokolade, som ikke er så usunn. Noen som har noen favoritter å dele?

Videoannonse
Annonse
Gjest Superwoman!
Skrevet

Mørk sjokolade fra cavalier med stevia er sinnsykt god, og smaker ikke kunstig!

Skrevet

Husker ikke hva den heter, men den helt mørke som selges i alle matbutikker i gluten og allergi hyllene er god. Den finnes og uten sukker.

Ellers kjøper jeg av og til en belgisk en fra innvandrer butikker, som er uten sukker og i mange ulike smaker. Min favoritt er med blåbær.

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Takk for tips, gleder meg til å prøve dem ut :)

Skrevet

Sjokoladeprinsens sukkerfri sjokolader! :) De er kjempegode, spesielt den med karamell. De har flere typer, tror ihvertfall én av de er ganske mørk.

Selges bl.a på Meny.

Anonymous poster hash: 7c0e9...dde
  • Liker 1
Skrevet

Denne er veldig god syns jeg.

balance-no-sugar-added-dark-chocolate-52

Gjest Tinkerbell
Skrevet (endret)

Jeg var innom helsekosten idag, men fant ingen av de skjokoladene som dere har anbefalt. Utlandske butikker har jeg ikke i nærheten, men om jeg er i byen en dag så skal jeg se etter skjokoladen du pinar har anbefalt.

Men jeg kjøpte en annen mørk sjokolade som også er uten sukker, synes den smakte veldig bra for å være uten sukker :)

post-27821-0-97488300-1380729419_thumb.j

Endret av Tinkerbell
Skrevet

Jeg var innom helsekosten idag, men fant ingen av de skjokoladene som dere har anbefalt. Utlandske butikker har jeg ikke i nærheten, men om jeg er i byen en dag så skal jeg se etter skjokoladen du pinar har anbefalt.

Men jeg kjøpte en annen mørk sjokolade som også er uten sukker, synes denne smakte veldig bra for å være uten sukker :)

Ja det der var den andre jeg tenkte på, som jeg ikke kom på navnet til :) Veldig god.

Skrevet

Sjokolade! Ikke skjokolade!!!! Grrrr.

Anonymous poster hash: 1bece...923

• Liker 3
Skrevet

Marabou Premium 70% Cocoa Sea Salt Pecan!! NAM :)

Skrevet

Å herregud. Kom med et svar relatert til tema du :)

• Liker 1
Gjest Tinkerbell
Skrevet

Beklager så veldig for at jeg ødela dagen din med å skirve skjolade og ikke sjokolade.

Til mitt eget forsvar så viste jeg egentlig det, vet ikke helt hvorfor jeg skrev feil. Sjekket over i innleggene mine for å se om jeg hadde skrevet feil, og så at det hadde jeg. Var ikke meningen å få deg sint altså, håper du får sove godt i natt ;)

Gjest Tinkerbell
Skrevet

Marabou Premium 70% Cocoa Sea Salt Pecan!! NAM :)

Jeg elsker sjokolade som smaker både søtt og salt, men denne er ikke uten sukker :( Men om jeg en dag skal unne meg sjokolade med sukker igjen, så skal jeg prøve denne! :)

Skrevet

Det er forresten en ganske god en på ica som er uten gluten og, men jeg husker såklart ikke merket. Men den finnes med mint og mørksjokolade.

Skrevet

Denne er veldig god syns jeg.

balance-no-sugar-added-dark-chocolate-52

Hvor kjøper du denne? Jeg elsker sjokolade og jeg elsker alt med blåbærsmak. Tror du de selger den på Meny?

Anonymous poster hash: 3c01b...c71

Skrevet

Hvor kjøper du denne? Jeg elsker sjokolade og jeg elsker alt med blåbærsmak. Tror du de selger den på Meny?

Anonymous poster hash: 3c01b...c71

Jeg har kjøpt denne smaken på ulike innvandrerbutikker i Oslo, men har sett samme merke på Meny, men da bare i vanlig sjokolade, mørk og lys.

Men den finnes med walnøtt, pistasj, tranebær og blåbær som jeg kommer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...