AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Trodde ikke dette kom til å skje med det første, men jeg er så forelska! Hele kroppen kribler og jeg tenker på han hele tiden Han er en jeg kjenner fra hjembygda mi, og i det siste har vi hatt mye kontakt. I helga var vi på date sammen, og det var så utrolig koselig! Blir helt varm inni meg når jeg tenker på han Måtte bare få det ut!! Anonymous poster hash: dbbce...4c2 4
lovemesomeone Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 åh, så heldig du er! Scorer ikke så mye selv..
Gjest slettetbruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Jeg er også forelsket han trøster meg alltid når jeg har det vondt han gjør så jeg føler meg lettere til sinns han heter Sjokolade<3 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Åh så deilig! Savner nyforelsket følelsen. Den dukker opp av og til, men savner virkelig tiden der man var vimsete, mo i knærne og kjenne hjertet ha turbulens Nyyyyt det Anonymous poster hash: a8ea7...dba
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 Sånn har jeg også det om dagen! Blir helt varm og god inni meg når jeg snakker med han. Jeg gliser hele tiden og livet føltes så godt! Men samtidig når jeg ikke snakker med han så tenker jeg på han heeele tiden! Jeg vil ha han. Jeg lurer på om det noengang blir oss to. Det hadde vært fint det altså <3 Anonymous poster hash: 84909...154
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Å være lykkelig forelska må være en av de beste følelsene man kan ha Føler meg så fjortis om dagen, har bare lyst til å pøse på med hjerter over alt Gleder meg til jeg møter han igjen, vil bare kysse og klemme på han! Anonymous poster hash: dbbce...4c2
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #9 Skrevet 1. oktober 2013 Vær glad så lenge det varer Anonymous poster hash: 6045f...0da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå