Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Håret mitt er ganske krøllete og frusete som gjør at jeg "må" rette det hele tiden. Men nå som jeg har begynt å trene hver dag, blir det for stort tiltak å rette det hver dag jeg vasker håret. Og det blir jo så slitt.

Er klar over at det ikke finnes shampoo og balsam som retter det helt, men trenger en som demper Ronja Røverdatter håret mitt (vel, nesten da). Noen som har erfaring med Sexy Hair-straghtnening shampoo/conditioner for eksempel? Eller har noe annet å anbefale?

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvis du vil ha noe som retter håret bør du prøve en ganske pleiende balsam som tynger det ned. Da gjerne en som gir mye fukt, men som også er silikonbasert.

Jeg hadde permanent i en periode for å få krøller (nå har jeg helt rett hår igjen), og da brukte jeg Tigi Bed Head After Party, en slags leave in cream i håret mitt mye da jeg ville ha rett, glatt hår. Da bare greide jeg det etterpå, og håret glattet seg ut av seg selv. Vet ikke helt om det funker på naturlig, krøllete krusete hår, men vet at mange er fornøyd med denne. Den funker best i tørt hår :)

Skrevet

Takk for svar! :) Har prøvd den fra Tigi, hjalp egentlig ikke :P Men da blir det Sexy Hair på meg :)

Skrevet

Men man må jo fortsatt rette håret? Det er jo ingenting som gjør det av seg selv... Kjøpte sånn fra Schwarzkopf jeg, som skulle holde håret rett lenge visstnok. Funka jo ikke det heller :(

Skrevet

Vips, der var jeg 392,30 kr fattigere! Gleder meg til å prøve produktene.

Takk for tips selv om dem ikke var rettet til meg! :blomst:

Hehe, jeg også! :danse:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...