Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann :)

Jeg er en gutt som strever med håret mitt. Det er klin umulig å ha med å gjøre. Finnes ingen voks eller hårprodukter som kan få det til å sitte der jeg vil det skal sitte, med mindre jeg bruker en halv boks voks og mengder hårspray. Hvis jeg skal ha noenlunde kontroll over det, så er det en ukes tid etter jeg har vært hos frisøren. Da erdet ganske kort, og er helt OK. men så fort det blir litt lengde på det, så blir det fall i det, og det står hit og dit. I tilleggtil at det lett blir flatt på toppen.

Noen som har noen tips, evt hvilken frisyre som er fin og som funker på vanskelig hår? :)

Anonymous poster hash: dc246...5c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bakover sleik

Anonymous poster hash: 3f1dc...955
Skrevet

Det blir nok flatt pga lengden, det tynger håret. Kanskje du kan gå for en litt kort frisyre? Ellers så kan jeg anbefale hårvoks fra redken.. lureste er å gå på frisør salong å kjøpe produkter.

Anonymous poster hash: 15a58...cc2

Skrevet

Hei.

Det er ikke alltid det hjelper med bare hårspray, eller voks. Jeg bruker en kombinasjon av vann og hårspray når jeg styler mitt hår. Vannet får det til å ligge, også sprayer jeg over det for å få det til å sitte. Funker fint :)

Og hvis håret ditt er litt halvlangt, kan du kanskje prøve å rette det forsiktig ut. Det vil i hvert fall dempe fallet litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...