Wilmus Skrevet 30. september 2013 #1 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg vet ikke hva det heter på norsk, men se for deg søte små jenter med musefletter som hoppeløper bortover landeveien.. Skjønner?? Dette fant jeg ut på dagens joggetur at var veldig morsomt, ihvertfall nedover! Jeg fikk skikkelig god fart, og nesten fløy nedover bakkene her:) Jeg har beinhinnebetennelse og VET jeg ikke skal løpe i nedoverbakker..Men det var skikkelig gøy, og jeg syns ikke jeg fikk like vondt i beina.. Men..Er det skadelig for beina alikevell? Og er det like god trening? Det var jo MYE gøyere og raskere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #2 Del Skrevet 30. september 2013 Det er jo løping det også, på en måte. Bare en annen "gangart". Sikkert effektivt! Man bruker vel en del energi på å sprette litt bortover, vil jeg tro. Hadde nok holdt meg unna både skipping og jogging dersom jeg hadde beinhinnebetennelse, men.. Anonymous poster hash: f7912...2d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilmus Skrevet 30. september 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 30. september 2013 Ja, man må jo ta i litt for å sprette skikkelig langt. Kjente pulsen godt kan du si, men det går jo mye fortere (færre steg) enn vanlig jogging da. Jeg syns som sagt det var mindre vondt i beina, mulig fordi jeg lander forran på foten og ikke på hælen? Prøvde også en skippevariant med dobble steg på en måte. Venstre venstre, høyre høyre. Det var også morro. Kjentes litt som oppvarming på håndballen da jeg var ung og lovende Jeg har helt gitt opp det der å ikke løpe. Betennelsen kommer med en gang jeg starter igjen, samme hvor mane uker pause jeg har tatt.. Drit og dra, drittbetennelse sier jeg bare. Skal starte behandling hos fysio om ei uke. Får vel pause noen dager før, så jeg ikke får kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #4 Del Skrevet 1. oktober 2013 Den søteste spørsmålet jeg har lest her på treningsforumet, Wilmus! Herlig med en sånn en stor glede over barndommens glemte vaner! Fikk meg til å smile. Anonymous poster hash: cf0e9...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilmus Skrevet 1. oktober 2013 Forfatter #5 Del Skrevet 1. oktober 2013 Haha, det fikk meg til å le, ja selve løpehoppingen altså, det ble noen skikkelig lange sprett nedover! Naboene må tro mye rart.. "Først spring ho der og banner og sparker med beina, og nå sprett ho jaggu jublende nerrover bakkan..Byfølk!" Uansett, jeg fikk nok trent noen muskler jeg ikke har trent så mye på en stund. jeg er så støl forran på hoftebeina at jeg tror jeg dæver! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå