Gjest LoisLane Skrevet 29. april 2004 #1 Del Skrevet 29. april 2004 Hvor kan jeg stille spørsmål i forbindelse med føring av skatt? Vet jo om ligningskontoret, men det er innmari kronglete for meg å få ringt dem i morgen. Finnes det noe nettsted e.l.? Jada, jada, seint ute som vanlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vackraflickan Skrevet 29. april 2004 #2 Del Skrevet 29. april 2004 Hva med å ringe en revisor eventuelt bestille time med en som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 29. april 2004 #3 Del Skrevet 29. april 2004 Kanskje du finner noen svar på www.skatteetaten.no? Kommer litt an på hva det er du lurer på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 29. april 2004 #4 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg har gjort en større investering i forbindelse med næringsinntekt, og lurer på hvordan jeg skal føre dette. Skal sjekke skatte-etatsidene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå