Gå til innhold

Er denne RL-blazeren ekte? Vær så snill og hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å kjøpe denne jakken, den er jo latterlig billig og jeg har lenge vært på utkikk etter noe slikt. Jeg er ikke så god på å se ekte eller fake, men pga. prisen ble jeg litt usikker. Er det noen snille sjeler som kan hjelpe meg før jeg kjøper uten grunn?

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44082924&searchQuery=Victorias+Secret

Anonymous poster hash: f22fc...05f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det noe om den er fake da? Den koster bare 100 kroner uansett..

Anonymous poster hash: 2ab03...ccc
Skrevet

Det gjør ingenting, er bare nysgjerrig :blomst:

Skrevet

Gjør det noe om den er fake da? Den koster bare 100 kroner uansett..

Anonymous poster hash: 2ab03...ccc

Er jo ulovelig å ha falske merkeklær da, så ja... gjør noe

TS: Det er jo ikke mye penger, men synes du burde spørre den som selger om det er ekte. Garanterer deg at den som selger kommer til å si at den er ekte, dersom du i ettertid finner ut at den er falsk kan du jo bruke dette mot selgeren :)

Anonymous poster hash: 58c6f...41d

Skrevet

Jeg bare lurer på om noen kan se i sømmene osv. om det er ekte, for jeg vet at noen er veldig flinke til dette.

Spurte henne og hun sa at moren hadde kjøpt den til henne, så hun tviler veldig på at det er fake. Er ikke så vant til dette. Any clues??

Skrevet

Jeg bare lurer på om noen kan se i sømmene osv. om det er ekte, for jeg vet at noen er veldig flinke til dette.

Spurte henne og hun sa at moren hadde kjøpt den til henne, så hun tviler veldig på at det er fake. Er ikke så vant til dette. Any clues??

Be selgeren om å spørre moren?

Anonymous poster hash: 58c6f...41d

Skrevet

Det er ikke ulovlig å ha falske merkeklær, det er derimot ulovlig å importere en hel haug med falske merkevarer for å selge dem videre.

Jeg synes blazerne så fake ut. Emblemet på brystlommen (hvilket forøvrig var utrolig lite pent) ser omtrent hjemmelaget ut, og merkelappen i nakken ser det ut som avstanden mellom bokstavene er ujevn. Du får evt spørre om moren kjøpte dem i Tyrkia.

Men du betaler nå ihvertfall ikke originalpris dersom den er fake!

Anonymous poster hash: 6aecd...6e7

Gjest Elseby13
Skrevet

Urk, der var det mye stygt.. Inkludert den fiolette jakka.

Skrevet

Fake. RL er ikke så dårlig kvalitet.

Anonymous poster hash: dfc2b...9ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...