nat26 Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 Jeg og kjæresten min har vært sammen i 6 mnd.Har skrevet et innlegg her om en usosial kjæreste.For å si det kort så har jeg lurt på hvorfor han ikke var sosial,ikke møtte vennene sine og sånne ting... Han har en kamerat som jeg ikke har møtt enda,men jeg har snakket med han på msn,da sa han at kjæresten min dreit i han etter at vi ble sammen,og han hørtes sur/lei seg ut...Jeg snakket med han i dag,og han spurte om hvordan det gikk med oss,bra sa jeg!Jeg sa at vi ikke hadde fått besøkt dem men at det ikke hadde passet for dem(vi har ringt flere ganger men de var ikke hjemme).Han sa at de var opptatte med dattera,og at de ofte hadde besøk.Han sa at han ikke var dum,at han skjønte at hver gang kjæresten min ringte for å spørre om vi kunne komme så var det egentlig fordi han trengte hjelp med pc'en,noe som ikke var sant! Jeg sa det som det var,at jeg synes at han hørtes bitter ut... Så til spørsmålet,var det dårlig gjort av meg å si det jeg mente,for for meg så hørtes det sånn ut.
nyibyen Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Hm - menn er kanskje ikke så flinke til å snakke om slikt. Men kanskje hvis du treffer dama til den kompisen og kommer overens med henne så vet hun hva dette egentlig dreier seg om? Jenter pleier jo å få med seg det meste...
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #3 Skrevet 29. april 2004 Det trodde jeg og,men jeg vet heller ikke hva det dreier seg om...Han sier at det ikke er noe galt,og han vet ikke hvorfor kameraten ble sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå