Gå til innhold

Hva er det mest kjønnsnøytraleklærene å ha på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke se ut som en mann. Vil heller ikke se ut som en dame (femie) heller (kansje litt). Jeg tenker på genser/topper/jakker/bluser/sjoerter/ytterjakker.

Og glem arbeidsklær alle farger som ALLE BRUKER eller treningsklær. Det skal være litt tuch av dame i dette.

God forslag mottas og helst skal det være noe å finne i butikkene nå.

Har du også en link så jeg blir jeg veldig glad. Trenger gode ideer her før jeg skal ut å shoppe i morgen.

Anonymous poster hash: d49eb...e92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva det er du spør om? Er du kvinne eller mann? Hvordan ønsker du å se ut?

Anonymous poster hash: c7303...0c5
  • Liker 2
Skrevet

Hva med dongeribukse og en fin bluse eller t-skjorte.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva det er du spør om? Er du kvinne eller mann? Hvordan ønsker du å se ut?

Anonymous poster hash: c7303...0c5

Jeg er kvinne, men jeg vil se litt mer nøytral ut. Kort sagt ikke for femi og slett ikke mann. Det siste overlater jeg til andre å være :-)

Skrevet (endret)

Jeg er kvinne, men jeg vil se litt mer nøytral ut. Kort sagt ikke for femi og slett ikke mann. Det siste overlater jeg til andre å være :-)

Jeg kler meg ofte i sorte sigarettbukser og skjorter, eller en løs t-skjorte. Dette kan kombineres med en lang blazer eller en skinnjakke, eller en litt maskulin ullkåpe eller en klassisk trenchcoat. Til sigarettbukser er det fint med både flate mokkasiner og høye, spisse hæler :) Jeg er glad i å kle meg maskulint, men tilfører ofte et hint av femininitet med f.eks. knallrøde lepper eller noen diskrete smykker.

PS: Sjekk ut bloggen til Elin Kling, http://thewall.elin-kling.com/. Hun er opptatt av at klærne hennes skal gi henne litt "pondus".

Endret av nejve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...