AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Jeg har kontakt med en som plutselig måtte flytte til utlandet, på grunn av et plutselig tilbud om studieplass. Siden han flyttet for 3-4 uker siden, så har vi hatt lite kontakt. Dvs at vi bare har snakket sammen ordentlig 2 ganger, men vi har sendt litt andre meldinger sporadisk. Han skriver mye fint, og virker oppriktig interessert i meg. Holder ikke noe tilbake, gir meg mye komplimenter, og er veldig opptatt av å forsikre meg om at han er interessert og liker meg når vi først snakkes. Snakker om at vi må møtes når han kommer hjem osv. Men så kommer det til tiden i mellom, som er mye tid. Nå har jeg sendt meldinger 2 ganger denne helgen, et var svar på noe han hadde sendt, et annet var et bilde jeg hadde lovet han fra en kostymefest i helgen. Begge deler positivt og hyggelig, og ikke noe spørsmål til han. Han har ikke svart på noen av delene. Jeg vet at han er veldig opptatt, og at han hadde mye å gjøre denne helgen pga en skoleoppgave, men jeg hadde liksom håpet på svar allikevel. Jeg merker at jeg blir usikker på om jeg orker å bruke energi på dette, selv om det for det meste er positivt. Jeg blir bare så usikker og får vondt inni meg når jeg ikke hører fra han når jeg har sendt han noe. De gangene jeg ikke har sendt han noe, så går det bedre. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan takle lengselen og usikkerheten? Knyter seg inni meg i dag, og plutselig er det det eneste jeg tenker på. Jeg tenker jeg skal gjøre meg litt mer utilgjengelig framover, og at jeg i hvert fall ikke tar noe kontakt før han skriver noe nå. Anonymous poster hash: ca301...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå