AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Jeg har alltid vært overvektig hele mitt liv. Jeg har skikkelig pæreform, det virker som alt fettet samler seg unormalt mye rundt lår og rumpe. Noe som har ført til at jeg føler meg "baktung". Har også begynt å hate lårene og rompa mi intenst. Etter noen la ut tråden om "Thigh gap" følte jeg at jeg fikk et mål.. Har sett en del på bilder og lest masse om det. Jeg vet at for noen er det helt umulig, men jeg har ganske brede hofter og tror ikke det skal være umulig å oppnå. Jeg har lyst å oppnå noe lignende dette:http://2.bp.blogspot.com/-urUq3frIE9o/UVA5bzBXp0I/AAAAAAAAAHI/S6n7I3CBkRo/s1600/thigh+gap3.jpg Jeg er 163 høy, noen som vet ca vekt jeg må ned til? Jeg trener styrke, alt fra 1-4 ganger i uka, som oftest 3. I en av øktene fokuserer jeg spesielt på bein. Bør jeg unngå vekter og kun bruke kroppsvekten? Jeg ligger på ca 1350 kcal. Ca 1550 kcal de dagene jeg trener. Virker det greit? Har tenkt lenge på at jeg burde hatt kondisjonstrening med, men føler meg så stor, stygg og tung de få gangene jeg har våget meg ut for å jogge... Rumpa disser ubehagelig opp og ned, noe som gjør meg syyykt flau... Så tenker hele tiden at når jeg er slank, DA kan jeg våge meg ut for å jogge... Noen som har noen tips til meg? Har så gjerne lyst å bli kvitt den forbaska hengeræva og gigalårene mine... Lurer også på hvor lang tid jeg må forvente å bruke på dette... Veier i dag 74 kg... Anonymous poster hash: 968ff...fa2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Tren for å føle deg bedre fysisk og ikke ha en annens kropp som mål, for det er uoppnåelig. Anonymous poster hash: a7194...121 8
globalagogo Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Tror du må ned på 50tallet iallefall...
globalagogo Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Slanking er vel og bra forresten. Med sunne mål...du høres ut som en kandidat for sykdom. Pass på deg selv. Om du vil gå ned så er jogging bra uansett, fordi kondisjonstrening er kjempeeffektivt. Ingen stirrer på joggere. Ut og kos deg!!! 3
Gjest Blubberella Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Legg fra deg den dumme tanken om thigh gap og fokuser på å ha en sunn og velfungerende kropp. Det finnes overvektige som klarer å få mellomrom fordi de har brede hofter som gir lår som sitter lengre fra hverandre, og det finnes undervektige som uansett lav fettprosent ikke klarer det fordi de har smale hofter som sitter tett. Thigh gap vil ikke gjøre deg lykkeligere eller gi deg et bedre liv, jeg vil nesten påstå at du vil få et mye bedre og lykkeligere liv om du slutter å være besatt av noe så ubetydelig som et åpenrom mellom lårene. 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Jeg er 166 og fikk mellomrom mellom lårene på ca 55 kg. Jeg har også pærefasong i følge kroppsformkalkulatorer, men føler likevel at jeg har mest fett på magen. Litt avhengig av hvordan du er bygd, tipper jeg du får dette et sted mellom 50 og 60 kg. Anonymous poster hash: 5a39b...dbd 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Thigh gap er et håndfast mål å forholde seg til... Jeg har ganske brede hofter, og vil tro dette er mulig for meg. Jeg har ikke en spesiell kropp jeg har funnet bilde av som jeg "skal" se ut som. Og det er ikke selve mellomrommet mellom låra, men fraværet av alt fettet som jeg har der nå.. Jeg syntes jeg ser så teit ut.. Den breie rompa, og så flat mage.. Jeg passer liksom ikke sammen...Anonymous poster hash: 6937c...53d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Thigh gap er et håndfast mål å forholde seg til... Jeg har ganske brede hofter, og vil tro dette er mulig for meg. Jeg har ikke en spesiell kropp jeg har funnet bilde av som jeg "skal" se ut som. Og det er ikke selve mellomrommet mellom låra, men fraværet av alt fettet som jeg har der nå.. Jeg syntes jeg ser så teit ut.. Den breie rompa, og så flat mage.. Jeg passer liksom ikke sammen...Anonymous poster hash: 6937c...53d Var TS forresten...Anonymous poster hash: 6937c...53d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 50-55 kg. Anonymous poster hash: c7ef0...3fc 2
Sjokoladenøtt Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Altså, du er jo overvektig i forhold til høyden din, og selv jeg får ikke et thighgap før jeg er nede på 50kg.. Og jeg er 167cm høy Det er ikke et sunt mål for å si det sånn, og det tar lang tid om du skal få det på en sunn måte... Du burde heller ha fokus på å få en sunn og stram kropp Ikke at du vil ha et thighgap...
Gjest Blubberella Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 Thigh gap er et håndfast mål å forholde seg til... Jeg har ganske brede hofter, og vil tro dette er mulig for meg. Jeg har ikke en spesiell kropp jeg har funnet bilde av som jeg "skal" se ut som. Og det er ikke selve mellomrommet mellom låra, men fraværet av alt fettet som jeg har der nå.. Jeg syntes jeg ser så teit ut.. Den breie rompa, og så flat mage.. Jeg passer liksom ikke sammen...Anonymous poster hash: 6937c...53d Hvorfor ikke heller fokusere på at mange sikkert misunner deg den flate magen? Og at fett på rumpe og lår er sunnere enn magefett? Skal vedde på at du har en helt utmerket kropp men at du ikke ser den fordi er for opptatt med at du mangler åpenrom øverst mellom lårene
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #12 Skrevet 30. september 2013 Jeg er 1.63 høy og 50 kg, og har ikke thight gap. Anonymous poster hash: 03f95...320 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #13 Skrevet 30. september 2013 Hvorfor ikke heller fokusere på at mange sikkert misunner deg den flate magen? Og at fett på rumpe og lår er sunnere enn magefett? Skal vedde på at du har en helt utmerket kropp men at du ikke ser den fordi er for opptatt med at du mangler åpenrom øverst mellom lårene Jeg har vært mobbet pga bakdelen min mange ganger... Det var en som sa at han heller ville ligget med en mann før han lå med meg, med store hint om at det dreide seg om rumpa mi... Han sa det ikke direkte til meg, fikk høre det fra noen andre... Det at det er sunnere er liten trøst... Jeg vil bare ha det bort.. -TSAnonymous poster hash: 6937c...53d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #14 Skrevet 30. september 2013 Jeg er 166 og fikk mellomrom mellom lårene på ca 55 kg. Jeg har også pærefasong i følge kroppsformkalkulatorer, men føler likevel at jeg har mest fett på magen. Litt avhengig av hvordan du er bygd, tipper jeg du får dette et sted mellom 50 og 60 kg. Anonymous poster hash: 5a39b...dbd Jeg er 164 cm og veier 49\50 kg og jeg har ikke mellomrom mellom lårene, og jeg er fornøyd med det, smaler hofter som sitter tett er fint, mellomrom mellom lårene ser rart ut. Anonymous poster hash: d1189...ee1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #15 Skrevet 30. september 2013 Jeg er 163 cm og veier 60 kg og har tigh gap. Anonymous poster hash: a56fa...adb
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #16 Skrevet 30. september 2013 Jeg er 163 cm og veier 60 kg og har tigh gap. Anonymous poster hash: a56fa...adb Det nekter jeg å tro, med mindre du har alt fettet samlet på magen... Bilde? Anonymous poster hash: 81681...c7b 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #17 Skrevet 30. september 2013 Det nekter jeg å tro, med mindre du har alt fettet samlet på magen... Bilde? Anonymous poster hash: 81681...c7b Hvorfor tror hun har masse fett til overs? Jeg er 161 og veier 63 kg og har mellomrom mellom lårene. Har timeglassfasong og er greit trent. Anonymous poster hash: 41cc0...632 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #18 Skrevet 30. september 2013 Jeg er 157 og veier 46 kg. Jeg har thigh gap, og har vel egentlig alltid hatt det. Anonymous poster hash: 44a81...c3e 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #19 Skrevet 30. september 2013 Fordi selv er jeg 58 kg og 160 cm, og er miiiilevis unna thigh gap, til tross for at jeg har brede hofter og skikkelig timeglassfigur. Folk som har thigh gap med en slik vekt, har enten eplefasong, eller misforstår hva thigh gap er. Anonymous poster hash: 81681...c7b 2
Pearl2.0 Skrevet 30. september 2013 #20 Skrevet 30. september 2013 Det nekter jeg å tro, med mindre du har alt fettet samlet på magen... Bilde? Anonymous poster hash: 81681...c7b Hvorfor skal ikke hun kunne ha mellomrom mellom lårene? KG altså, det er helt sykt hva som regnes som slankt/tynt/lubbent/normalt her inne. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå