Gå til innhold

Gi dem mat, stakkars

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på bilder fra moteuken i Paris. Huff så tynne de jentene er. De ser dypt deprimerte og syke ut. Bildene skriver maritimt og fint. Nei, dette er ikke fint i det hele tatt. Jenta er innhult, og ser ut som hun ikke har spist mat på 2 mnd. Skjønnhetstyranniet er gått altfor langt!!

Anonymous poster hash: 6738f...d34
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg sett bildene du snakker om, men har jo sett bilder av spinkle catwalk modeller før

Jeg har selv vært veldig undervektig og kan ikke forstå at det er noe å trakte etter, syns det er synd at disse jentene piner seg selv for å se sånn ut :(

Anonymous poster hash: 5a7fe...a8b
Gjest BabyBlue
Skrevet

Må si meg enig. Greit nok, jeg liker mote, og skjønner at det å være en kleshenger er en del av dette når man går på catwalken. Men får vondt av å se hvor fremtredende kneskåler, krageben og kinnbein er på enkelte av de. Man trenger virkelig ikke se sååå spinkel ut for å være modell... spiseforstyrrelser er en stor del av bransjen, selv om det i mange tilfeller blir benektet og glattet over.

Skrevet

Må si meg enig. Greit nok, jeg liker mote, og skjønner at det å være en kleshenger er en del av dette når man går på catwalken. Men får vondt av å se hvor fremtredende kneskåler, krageben og kinnbein er på enkelte av de. Man trenger virkelig ikke se sååå spinkel ut for å være modell... spiseforstyrrelser er en stor del av bransjen, selv om det i mange tilfeller blir benektet og glattet over.

Lurer på når de skal forstå at det er mer penger å hente i å lage klær som faktisk passer til folk :P

det er jo ikke normalt å være så tynn at det ser ut som man har stått opp fra de døde, selv ikke de som er undervektige av natur ser sånn ut

Skrevet (endret)

Ser på bilder fra moteuken i Paris. Huff så tynne de jentene er. De ser dypt deprimerte og syke ut. Bildene skriver maritimt og fint. Nei, dette er ikke fint i det hele tatt. Jenta er innhult, og ser ut som hun ikke har spist mat på 2 mnd. Skjønnhetstyranniet er gått altfor langt!!

happy.gif

Våknet du opp først nå???

Endret av Wonders
  • Liker 2
Gjest BabyBlue
Skrevet

Lurer på når de skal forstå at det er mer penger å hente i å lage klær som faktisk passer til folk :P

det er jo ikke normalt å være så tynn at det ser ut som man har stått opp fra de døde, selv ikke de som er undervektige av natur ser sånn ut

Nei, det er det som er tingen. Man kan fint være undervektig og være sunn og frisk fordi man er lagd slik man er lagd, man ser fort på folk om de er magre av andre grunner.

Skrevet

happy.gif

Våknet du opp først nå???

Har da vært våken lenge jeg, men synes media skriver så teit. Maritimt og vakker, nei dette er ikke vakkert. De bildene var grusomme, klærne grå og kjedelige. Så ut som en episode fra walking dead, de ser ut så lik hele gjengen, og det er IKKE vakkert!!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...