Gå til innhold

veldig aktiv på face = få venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flørter litt med en fyr jeg tror jeg liker ganske godt.

Men oppdaget at han er mye mer aktiv på fb og instagram enn meg.

Dvs han skriver et eller annet nesten daglig.

Teit tråd, vet det. Men må bare spørre likevel:p

Dårlig tegn eller?

Anonymous poster hash: d0dd3...6d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er et dårlig tegn spørs om du legger "få venner" i den kategorien.

Anonymous poster hash: f2549...1e4
Skrevet

Synes ikke det alene er noe tegn på få venner. Mange er vel aktiv daglig på sosiale medier i dag, er jo sånt man kan gjøre mens man venter på bussen etc.

Anonymous poster hash: ba974...225

• Liker 1
Skrevet

Å skrive noe nesten daglig på fb/instagram ser ikke jeg på som veldig aktiv bruk, selv om jeg oppdaterer sjeldnere selv.

De jeg kjenner som er aller mest aktive har ikke få venner i hvert fall, men de er jo litt småslitsomme på fb da...og sikkert litt kjipe å være på cafe med, da det ikke virker som de kan ta en eneste kaffekopp uten å rapportere på sosiale media.

Skrevet

Jeg oppdaterer veldig lite på facebook, men er der likevel timesvis hver dag. Mye aktivitet betyr ikke nødvendigvis at man er der mye, kanskje han bruker de to minuttene han er innom på å lage en status..?

Anonymous poster hash: 41d45...e02
Skrevet (endret)

Jeg vil for å være ærlig ikke kalle 90% av folkene som jeg har på face som venner. De er bekjente som jeg ikke har noe med å gjøre. Så de som er så opptatt av å skaffe seg nye venner på face hele tiden tenker ikke jeg har flere venner enn meg selv om de kanskje har 800-1000 friends på profilen sin. De har egentlig bare en del mer bekjentskaper, som på facebook språket kalles venner.

Endret av .-L-.
Skrevet

Vill heller sagt det er dårlig tegn for han når du spør om dette.

Er det mulig, tror du det er noe facebook er fasit på hvor mange venner en person har?

Han/hun kan ha 3-5 virkelig gode venner, eller 20-30 venner,

Personelig ville jeg heller hatt et par sinnsykt bra venner, istedet for en haug som ikke var så personlige..

Anonymous poster hash: 81ef8...e29

Skrevet

Det er jo forsåvidt ikke noe stort problem. Men er bare ganske ulikt meg selv akkurat der da jeg ikke oppdaterer mer enn ca hver andre uke eller hvis det er noe spesielt jeg har lyst til å dele:)

Ts

Anonymous poster hash: d0dd3...6d5

Skrevet

Jeg hadde få venner når jeg var yngre, og var aldri innom facebook.

Anonymous poster hash: a70f0...bb2

Gjest Ironically me
Skrevet

Jeg er ikke aktiv på "life invader", så da er jeg sikkert en taper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...