Gå til innhold

Fremkalle bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt til å fremkalle mange bilder nå, har de jo på macen digitalt men synes det er veldig koselig å ha det på papir og. Lurte litt på hvor dere bestiller bildene deres? Hva betaler dere, hvordan er kvaliteten og hvor lang leveringstid bruker det å være? Googlet litt men blir så usikker på hvem jeg skal velge.

Takk på forhånd! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest shockgirl
Skrevet

Jeg har fremkalt bilder fra veldig mange forskjellige steder.

De siste gangene har det blitt fra Fujidirekte siden de ofte har tilbud som f.eks "fremkall 100 bilder, betal bare porto".

Varierer hvor mye jeg betaler, men ikke så mye egentlig. Dyreste jeg kan huske å betalt de siste årene er vel 150 kr eller noe. Fremkaller bilder sånn ca. annenhver måned.

Får vanligvis bildene før en uke har gått.

Var ikke fornøyd med Japanfoto og Postfoto, så de styrer jeg unna.

Skrevet

Elkjøp er vel de billigste og raskeste jeg har prøvd! De har en grei kvalitet som fungerer veldig fint på et lite, vanlig format. Om man skal ha noe på lerret eller slikt, ville jeg dog styrt unna.. Ellers har vi fått noe i byen som heter "fotohuset" som man bare printer ut bildene i det/de formatet/ene man vil ha fra en usb-penn. Går kjempefort, ingen porto eller sendetid og det er kjempebillig! :) Kvaliteten er det ikke noe å utsette på. Jeg har ikke printet ut større enn 20 cm. dog.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...