AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Haha! Det er et kontorbygg på andre siden av leiligheten min der det aldri pleier å være folk fra jeg kommer hjem om dagen, men på fredag så var det en som satt der etter jobb noe jeg ikke så.. Så der gikk jeg splitter naken og skulle hente undertøy fra den nederste skuffen i kommoden (jeg skulle dusje..) og jeg bøyde meg selvfølgelig da helt ned(sånn at man kunne sikkert se alt). Så da jeg snudde meg la jeg merke til det og han satt selvsagt og så på meg.. Hahaha, så flaut! Blir i alle fall å passe på at gardinene er helt igjen neste gang.. Anonymous poster hash: 25d56...50d 1
Ixnay Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Hehe du gledet sikkert en stakkar som satt og kjedet seg på jobb en fredagskveld 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Tipper han kommer til å jobber overtid hver fredag fremover Anonymous poster hash: 39f74...721 3
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Tipper han kommer til å jobber overtid hver fredag fremover Anonymous poster hash: 39f74...721 Eller hver dag, kanskje. Hihi. Anonymous poster hash: a4dde...3cb
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Eller hver dag, kanskje. Hihi. Anonymous poster hash: a4dde...3cb Hahah! Måtte passe på ekstra godt at gardinene var igjen i dag Og nå kaller kjæresten meg for blotter Anonymous poster hash: 25d56...50d
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Slapp av Jeg bodde i Tyskland i et par år og der var det få som brydde seg om denslags. Jeg skulle ønske naboen på 80 hadde tatt på seg litt mer enn enn nattkjole når hun gikk ut på terrassen sin og kanskje hadde hatt på en bh, men det var jo like mye min feil som så over til henne. Andre naboer ga tydeligvis blaffen også, så til slutt gadd jeg ikke å bry meg jeg heller. Anonymous poster hash: 26628...018
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå