Gå til innhold

Hvilken adventskalender skal dere ha/ønsker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken adventskalender ønsker dere/skal dere kjøpe selv i år?

Jeg har lyst på Ciate sin (de neglelakkene) men det er bare ønsketenkning, så jeg skal ønske meg det nest beste av kjæresten min i år, som er en kalender med forskjellige teposer i hver dag fra Pukka. Blivakker.no skal visst mest sannsynlig ta inn denne kalenderen i år.

Hva med dere?

Anonymous poster hash: de5b5...057
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungene får pakkekalender, og vi voksne skal vel sannsynligvis ha flax-kalender. Neglelakkalender høres bra ut, men tror ikke jeg gidder å bruke så mange penger på akkurat det rett før jul - i hvert fall ikke når jeg allerede har en ganske stor samling lakker ;)

Skrevet

Ungene får pakkekalender, og vi voksne skal vel sannsynligvis ha flax-kalender. Neglelakkalender høres bra ut, men tror ikke jeg gidder å bruke så mange penger på akkurat det rett før jul - i hvert fall ikke når jeg allerede har en ganske stor samling lakker ;)

Hehe, jeg har sånn ca 3 neglelakker nå fordi alle andre er uttørket, men den kalenderen koster 500 kroner, så det er ikke aktuelt for min del :laugh:

-TS

Anonymous poster hash: de5b5...057

Skrevet

Lego kalenderene her, og en sjokolada til meg :)

Anonymous poster hash: 85676...566
Skrevet

Får gavekalender av verdens søteste mamma, og kjøper kanskje en sånn Flax-kalender og satser på å vinne der! ;) Ellers lager jeg pakke-kalender til kjæresten min, men det skal være en overraskelse. Han skal værtfall ikke få vite om den på en god stund, da tror han helt sikkert at det har klikka for meg! :)

Skrevet

Jeg har bestilt meg Panduro hobbykalender (til meg selv ja, har ikke barn). Tror jeg kommer til å kose meg med å lage en liten overraskelse hver dag! Har gitt opp å ønske meg pakkekalender, så dette får bli en erstatning :P

Ellers blir det som vanlig flax-kalender (to stk, om de har to forskjellige i år også) og kinder-sjokoladekalender. Kanskje en sånn 10 kroners sjokoladekalender også, for tradisjonens skyld!

Skrevet

Jeg har bestilt meg Panduro hobbykalender (til meg selv ja, har ikke barn). Tror jeg kommer til å kose meg med å lage en liten overraskelse hver dag! Har gitt opp å ønske meg pakkekalender, så dette får bli en erstatning :P

Ellers blir det som vanlig flax-kalender (to stk, om de har to forskjellige i år også) og kinder-sjokoladekalender. Kanskje en sånn 10 kroners sjokoladekalender også, for tradisjonens skyld!

Har du link til Panduro-kalenderen?

Anonymous poster hash: ce05f...f56

Skrevet

Mannen min har bruker å lage pakkekalender til meg, håper jeg får det i år også:)

(er ikke dyre pakker, men små oppmerksomheter som f.eks badekule, sjokolade, kick lakris, bilde av jentene i ei søt ramme.....).

Gjest Fru_Hestehov
Skrevet

Det blir nok Flaxkalender på meg og mannen, men har veldig lyst på noe mer.

Har hatt Bodyshop et år, ok, men dyrt.

I fjor hadde jeg hobbykalender, byttet med noen på et hobbyforum, dvs man tok av det man hadde av egne hobbysaker og lagde pakker til 3-4 andre og så fikk man pakker tilbake. Genialt, fikk mye nytt og ryddet litt blant mitt eget (kjøper ofte inn i store kvanta). Kan jo håpe på at det blir noe lignende i år.

Ellers frister neglelakk, men da blir vel mannen tullrusk, 24 nye i hus... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...