AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Hei! Her kommer et sikkert teit spørsmål... meen håper noen vet! Er det den boksen til høyre eller venstre jeg skal lese av strømmen på? *flauu* på forhånd takk Anonymous poster hash: eb157...430 Anonymous poster hash: eb157...430
@Maja Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Spørr den du leiger hos (rekner med du leiger), det kan vere dei to måler to forskjellige forbruk og då er det umulig å vite hvilket som er ditt. Ellers så har dei fått satt inn ein digital teller uten å fjerne den gamle, såfall leser du av den til venstre. Men trur det er vanlig å fjerne den gamle når ein sette inn ny...
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Du skal ha fått oppgitt målernummer og det nummeret skal stå på boksen. Anonymous poster hash: f1229...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 får ikke tak i husvert og målenummer står av en eller annen grunn ikke på noen av boksene eller oppført andre plasser i sikringsskapet :/ er det noen mulighet for at strømlevrandør kan svare på dette pr telefon? Anonymous poster hash: eb157...430
Bjørn88 Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 (endret) bare å trykke på knappen på den til venstre så får du opp målernummer, 4 ganger må du trykke så står målernummer der trenger ikke å bruke alle 0'ene som står først Endret 30. september 2013 av Bjørn88
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 kom opp et nummer ja, men selfølgelig stemte det ikke overens med det målenummeret som jeg har fått opplyst :/ baah.. men snakket med strømlevrandør, og de trodde det var den til venstre, men kunne ikke svare sikkert siden det ikke var oppført noe målenummer. så tar kjangsen å fører opp nr som står på den, så får jeg bare se hva som sjer! At noe så enkelt kan bli så vanskelig.. Just my luck.... Anonymous poster hash: eb157...430
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå