Gå til innhold

hvordan lese av strøm?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Her kommer et sikkert teit spørsmål... meen håper noen vet!

Er det den boksen til høyre eller venstre jeg skal lese av strømmen på? *flauu*

på forhånd takk :)

post-37809-0-11789900-1380547758_thumb.j

Anonymous poster hash: eb157...430

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørr den du leiger hos (rekner med du leiger), det kan vere dei to måler to forskjellige forbruk og då er det umulig å vite hvilket som er ditt. Ellers så har dei fått satt inn ein digital teller uten å fjerne den gamle, såfall leser du av den til venstre. Men trur det er vanlig å fjerne den gamle når ein sette inn ny...

Skrevet

Du skal ha fått oppgitt målernummer og det nummeret skal stå på boksen.

Anonymous poster hash: f1229...fa3
  • Liker 1
Skrevet

får ikke tak i husvert og målenummer står av en eller annen grunn ikke på noen av boksene eller oppført andre plasser i sikringsskapet :/ er det noen mulighet for at strømlevrandør kan svare på dette pr telefon?

Skrevet (endret)

bare å trykke på knappen på den til venstre så får du opp målernummer, 4 ganger må du trykke så står målernummer der :) trenger ikke å bruke alle 0'ene som står først

Endret av Bjørn88
Skrevet

kom opp et nummer ja, men selfølgelig stemte det ikke overens med det målenummeret som jeg har fått opplyst :/ baah.. men snakket med strømlevrandør, og de trodde det var den til venstre, men kunne ikke svare sikkert siden det ikke var oppført noe målenummer. så tar kjangsen å fører opp nr som står på den, så får jeg bare se hva som sjer!

At noe så enkelt kan bli så vanskelig.. Just my luck.... :glare::sur::kvalm::murvegg::klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...