Gå til innhold

Grisen står å hyler....

Lilletrollet

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot

Plutselig viser det seg at han er gift med en bekjnt av meg! (Jeg visste jo at hun var gift med Odd, men ikke at det var han!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg er også drittlei av den sangen. De har jo sendt den en million ganger på radio.

Apropos teksten: Det er ikke Odd som har skrevet den. Han har brukt et gammelt dikt/sang. Vet ikke om melodien er hans heller. Antar at melodien er nyskrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi - då er det berre 5 att me må spore opp, så kan me arrangere eit lite treff! :ler:

Bare fire stykker å spore opp, faktisk, for her er en til... Ingen stor bombe det vel, Pip, at jeg også var "en av oss"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tusjen

Jeg blir sprø av den sangen :-) Hver gang den kommer på reklamen så får jeg den på hjernen en stund etterpå.. Tøyser mye med datteren min med akkurat den sangen.. Jeg kommer ikke til å kjøpe den..

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også drittlei av den sangen. De har jo sendt den en million ganger på radio.

Apropos teksten: Det er ikke Odd som har skrevet den. Han har brukt et gammelt dikt/sang. Vet ikke om melodien er hans heller. Antar at melodien er nyskrevet.

Teksten er skrevet av Ragnar Hovland. Sangen er en barnesang som Odd hadde i "barnesangboka" han ga ut for en liten stund tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvar

Hehe, den er så knalsk, og dialekten likeså, at jeg kan ikke la være å høre på den heller :o

Så selv om jeg ikke VIL like den, lastet jeg den nettopp ned :roll:

hehe :wink: Det er liksom noe med den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes sangen er helt forferdelig. Trodde det var en parodi eller en dårlig spøk første gang jeg hørte den på reklamen, og brukte laaang tid på å fatte at det ikke var det. Våkner til radioen hver morgen, og en dag spillte de denne sangen før jeg var skikkelig våken. Det ødela virkelig morran for meg! :evil:

Skjønner virkelig ikke hva som er mulig å like med denne sangen, hvilken planet lever dere på? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Skjønner virkelig ikke hva som er mulig å like med denne sangen, hvilken planet lever dere på?  :ler:

Fin melodi

Fin tekst om vennskap og øyeblikkets vakkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...