Gå til innhold

Møte noen - første natten - sminkeløs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som er litt nervøs for å vise seg uten sminke til en mann du nettopp har møtt men liker veldig godt?

Jeg har snakket med en utrolig flott fyr i en stund nå og vi snakker om å møtes en dag. Han har selv sagt at han er kresen og at han syns jeg er pen og deilig osv. Han er også nysgjerrig på hvordan jeg ser ut uten sminke, og det gjør meg veldig nervøs. Jeg bruker ikke så mye sminke, dvs: Mascara og litt eyeliner, vanlig foundation på røde/ujevne steder og en litt mørkere foundation på kinnene tilslutt. Og så markerer jeg bryna litt da. Men jeg bruker ikke falsk hår eller falske vipper eller noe. Tar solarium en-to ganger imnd for å beholde bittelitt brunfarge. Syns det er normalt jeg?

Jeg selv syns jeg ser helt greit ut uten sminke, men jeg ser trøttere ut uten sminke. Huden er fin selv uten sminke, men det er øynene som er den "store" forskjellen syns jeg. Så er veldig nervøs for å vise meg uten. Jeg tror at jeg kommer til å beholde litt mascara i starten og så jo mer trygg jeg blir på han jo mer kan jeg ta av tenkte jeg...

husker jeg var sykt nervøs de første gangene med eksen også, men han syns jeg bare var søt uten sminke å, Men ikke sikkert jeg er like heldig denne gangen. han sier selv at han er kresen! Han selv er veldig kjekk, så jeg lurer litt noen ganger på hvorfor JEG har kjangs på han hehe. Jeg syns jo jeg ser bra ut, men kanskje han ser altfor bra ut for meg? Må ha noe som er litt mindre pen.

Haha, jeg vet jeg hørtes helt besatt ut av utseendet osv, men jeg klarer ikke å la vær å tenke på det. Er så nervøs for å bli dumpet pga det :P

Når det gjelder kroppen er jeg ikke bekymret nesten. Der sitter selvtilliten ganske bra.

Anonymous poster hash: 5ec16...adb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler på at en gutt/mann ser forskjell på deg med og uten mascara, hvis du ikke bruker ekstremt mye mascara som klumper seg sånn at man ikke kan unngå å legge merke til det da. Men da tror jeg han synes du er finere uten. Hadde du brukt mye sminke, og det hadde vært stor forskjell på deg med og uten, hadde jeg skjønt at du var mer nervøs.

• Liker 1
Skrevet

Skjønner hva du mener. Er alltid litt "skummelt" å vise seg uten sminke, men det går jo som regel bra:-) Tror det sitter mest i ens eget hode, og at han ikke bryr seg like mye som deg. Jeg føler meg også "naken" uten sminke rundt øynene. Men det har gått fint å vise seg uten hittil:-) Lykke til!

Skrevet

Liten avsporing,

Sminke er for og fremmheve ansikt trekk!!

Det er så mange ganger jeg har drivi med jenter som er flotte helt til dem tar av seg sminka! Føler meg lurt gang på gang!

Mye bedre og møte en som bruker minimalt så gutten ikke vettaskremt først gangen han ser henne uten sminke.

Naturlig skjønnhet er best uansett hva!

Anonymous poster hash: 69383...3ac

• Liker 1
Skrevet

Kanskje greit å treffe ham før du begynner å bekymre deg om det..

Skrevet

Jeg synes som deg at det er litt skummelt og ta av seg sminken den første tiden, men det var frem til jeg møtte min siste og tenkte at om dette er en gutt jeg kan se for meg en fremtid med vil han se meg uten sminke før eller siden. Dermed tok jeg den av, og fikk bare søte kommentarer! :)

Gjest JakeGreen
Skrevet

Om du ikke bruker mye sminke, er vel ikke dette noe å bekymre seg for?

Og til de av dere som bruker mye sminke: slutt å bruke mye sminke, så slipper dere dette problemet.

Går sikkert bra dette.

:)

• Liker 1
Skrevet

Personlig ville jeg blitt bekymret om en gutt jeg ikke en gang har møtt var så opptatt av hvorden jeg ser ut uten sminke!

Men skjønner problemstillingen din da..Synes alltid det er litt skummelt, men liker han deg, og er glad i deg (når tingene har blitt såpass), så skal han etter min mening synes du er søt uten. Som en venn sier: Det er ikke utseendet som gjør deg forelsket, det er forelskelsen som gjør personen vakker :)

• Liker 1
Skrevet

Det er sant det, at hvis mannen ikke liker deg uten sminke så er han nok ikke den rette uansett... Vi har også sett hverandre på cam et par ganger så føltes litt som jeg har møtt han allerede. Men aldri har jeg vist meg uten sminke da. Burde kanskje farge bryna og vippene ja, har ikke tenkt på det! Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 5ec16...adb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...