Gå til innhold

Tyrkisk-norsk homewrecker, sorry kan ikke noe for det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tyrkisk-norsk i Oslo har det vært tøft. Mye mobbing pga skvapsethet, språk og klær. Foreldra bor i Bærum men levde ikke rikt..

Tenkte overlevelse og tok ei teknisk utdanning og nå tjene jei egne penger.

Blir såra fordi jeg gjør det bra, er single og flørter følgelig med menn som jeg har hatt affære med, selv om de nå har giftet seg og fått barn.

En kunde av meg sa opp avtalen i jobb og kalte meg Homewrecker...

Er det ikke liv å ha det gøy med gamle flammer??

I Tyrkia brydde vi oss ikke...kanskje andre strengere regler i Norge??

Anonymous poster hash: 5ed01...c7f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som tyrkisk-norsk i Oslo har det vært tøft. Mye mobbing pga skvapsethet, språk og klær. Foreldra bor i Bærum men levde ikke rikt..

Tenkte overlevelse og tok ei teknisk utdanning og nå tjene jei egne penger.

Blir såra fordi jeg gjør det bra, er single og flørter følgelig med menn som jeg har hatt affære med, selv om de nå har giftet seg og fått barn.

En kunde av meg sa opp avtalen i jobb og kalte meg Homewrecker...

Er det ikke liv å ha det gøy med gamle flammer??

I Tyrkia brydde vi oss ikke...kanskje andre strengere regler i Norge??

Anonymous poster hash: 5ed01...c7f

Bryr de seg ikke om at damer flyr rundt og har seg med forskjellige flammer i Tyrkia? Trodde ikke det ble sett på som noe positivt der, akkurat.

• Liker 6
Skrevet

Bryr de seg ikke om at damer flyr rundt og har seg med forskjellige flammer i Tyrkia? Trodde ikke det ble sett på som noe positivt der, akkurat.

Hun skriver at hun flørter, ikke at hun har seg med noen. Og ja, TS, det kan oppfattes veldig negativt. Kommer veldig an på hvordan du flørter.

Anonymous poster hash: a6bc4...9e1

Skrevet

Dette hørtes litt ut som oppspinn. Det lille jeg kan om Tyrkia sier noe helt annet enn at det der er grei praksis.

• Liker 4
Skrevet

Vi nordmenn er ofte innadvente folk. På jobb er vi litt stive, og flørting sees på som privat... På en måte.

Jeg opplever noenganger (fordommer sikkert :P) at mennesker fra ditt hjemland er veldig vennlige og utadvente og noen nordmenn kanskje blir litt skremt.

Skrevet

Det er vel ikke vanlig for tyrkiske damer å flørte med gifte menn, singel eller ei? Trodde muslimske damer oppførte seg ordentlig jeg,

Anonymous poster hash: ec31e...eef

• Liker 3
Skrevet

Mitt inntrykk av damer i Tyrkia er at de er veldig strengt oppdratt, og at de ikke har forhold eller flørter før det er ment som alvor, da ekteskap.

Det er ikke ok her heller at damer går etter menn som er gift, eller er i forhold.

• Liker 1
Skrevet

Om dette ikke er troll:

Det er ikke strengere regler nei, det er ikke en regel at man ikke kan flørte med folk i forhold. Det har noe med moral å gjøre. Det er ikke akseptabelt, og det er på en måte sant, du blir jo en homewrecker. Om du eier moral så holder du deg unna folk i forhold, samme om du har holdt på med de før eller ikke.

Bare fordi du holdt på med noen for noen år siden betyr det ikke at du er med på å eie han og kan flørte med han når han er i et forhold med noen andre.

• Liker 2
Gjest Kaffelattn
Skrevet

Mitt inntrykk av damer i Tyrkia er at de er veldig strengt oppdratt, og at de ikke har forhold eller flørter før det er ment som alvor, da ekteskap.

Det er ikke ok her heller at damer går etter menn som er gift, eller er i forhold

.

Enig, det inntrykket har jeg av Tyrkia også, uten å ha bodd der.

Dog, vet om en single godt voksen tyrkisk-norsk kvinne

som faktisk legger an på/utfordrer seksuelt et par norske menn som er opptatt (gift/samboer/barn). Hun har vokst opp i Norge så ikke sikkert tyrkiske "regler" gjelder så mye for henne...

Skrevet

Det foregår myye skjult i muslimske/andre strenge kretser. Min opplevelse etter å ha oppholdt meg i bl.a. Tyrkia og Albania er at det holdes kjeft om utrolig mye. En del sladring og rykter, men den det sladres om får ikke høre noe. Det gjelder både den som bedrar og den som blir bedratt.

De som har strengest oppvekst, er gjerne den som vil prøve ut mest og leve på kanten senere. Det er da ikke så rart å tenke seg til at det er tilfellet "overalt"?

Skrevet

Tyrkiska damer er som regel ganske frie, på linje med sine sydeuropeiske søstre. Dette gjelder dog IKKE de kurdiske folkeslagene, som strengt håndhever sine kvinners liv.

http://www.landinfo.no/id/410.0

Anonymous poster hash: 27943...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...