Gå til innhold

Hvilke egenskaper liker du minst hos deg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjør du noe for å endre det?

Jeg er sjenert og innadvendt. Prøver å veksle noen ord med minst en ny person hver dag :)

Anonymous poster hash: f9c59...0e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sjenert, innadvendt, initiativløs, sosialt klossete, negativ til meg selv og for lat og feig til å virkelig prøve å fikse det som feiler meg. Selvmedlidende tufs altså.

:)

Endret av Botch
Skrevet

Hvorfor vil du at folk skal sitte å prøve og finne negative ting om seg selv? Hva er det som er vitsen med en sånn tråd?

Anonymous poster hash: 791f7...3e9
Skrevet

At jeg er litt sjenert, distre, har ikke helt kontroll, tenker ofte negativt om meg selv og mangler tro på meg selv, vet ikke hva jeg vil med livet mitt. skulle gjerne vært mer positiv, ambisiøs, utadvendt og selvsikker

Skrevet

Akkurat nå er det at jeg er for snill, er konfliktsky, vil alle rundt meg det beste og ønsker å tro det beste om alle til det motsatte er bevist. Det kan være gode egenskaper, men ikke når jeg havner midt i mellom to venner som krangler (som nå). At jeg har disse egenskapene gjør at jeg blir dratt enda mer inn i dramaet, når jeg prøver å trekke meg unna...

Skrevet

distre, uorganisert, rotetehue, usikker, skippertaksperson, er utilpass i alle sosiale situasjoner

Skrevet

Jeg har for dårlig selvkontroll og struktur. Har gjort noe med det på ett område, og det var et ganske stort og viktig område i livet mitt. Har mye igjen, men føler mestring nå når jeg har klart et som var så vanskelig.

Dette var røyking, og nå har jeg endelig klart å slutte med det.

Anonymous poster hash: 68cd2...caa
Skrevet

Gjør du noe for å endre det?

Jeg er sjenert og innadvendt. Prøver å veksle noen ord med minst en ny person hver dag :)

Prater alt for mye når jeg egentlig føler meg beklemt, prøver virkelig å beherske meg, men noen ganger hører jeg meg selv mens jeg tenker: slutt å prat nå da, hold kjeft o.s.v. Kjører ikke over andre tror jeg, bare blir alt for mye når de andre er stille og jeg føler at heg må fylle tomrommet.....

Skrevet

Hvorfor vil du at folk skal sitte å prøve og finne negative ting om seg selv? Hva er det som er vitsen med en sånn tråd? Anonymous poster hash: 791f7...3e9

Hjelpes :rolleyes: Vitsen er å se at du ikke er den eneste som ikke er perfekt bestandig og å bli inspirert av de som gjør noe med det.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor vil du at folk skal sitte å prøve og finne negative ting om seg selv? Hva er det som er vitsen med en sånn tråd?

Anonymous poster hash: 791f7...3e9

Vitsen er at om du vet hva som er dine ikke så bra sider er de antageligvis under litt mer kontroll enn hvis du er den eneste som ikke er klar over dem...

Skrevet

At jeg kan være ganske sårbar og ta ting personlig som går på meg som person. Henger mye igjen fra tida jeg ble mobbet, og har nok aldri klart å riste det hele av meg. Heldigvis har jeg lært meg å skille det profesjonelle fra det personlige, så profesjonell kritikk har aldri vært et problem. Personlig kritikk, negativ som positiv derimot er et større problem.

Og i noen sosiale situasjoner føler jeg meg også veldig utilpass, og det liker jeg ikke så godt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Jeg syns det er helt ok å være sjenert og innadvendt,men når jeg har sosial angst oppå der igjen så blir det litt mye syns jeg.

Liker heller ikke at jeg er usikker,sånn som helst aldri vil spørre om hjelp,at jeg lett henger meg opp i ting,at jeg kan være ganske negativ og at jeg er følsom.Siste er jo både positiv og negativ,men kan bli rørt av småting,kjenne at tårene presser på når jeg får kritikk og kan gjerne også gråte når jeg blir glad. Har det ganske under kontroll nå.Sikkert fordi da jeg var yngre,så fikk jeg alltid negativ oppmerksomhet på grunn av det.Folk tror jo alltid at det er noe galt hvis du gråter,og jeg liker ikke at folk skal syns synd i meg når det ikke er grunn til det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...