Gå til innhold

Hva ser du i en Facebookvenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer ofte på dette.

Når en gutt, som man ikke har møtte mange ganger og kanskje ikke kommer til møte igjen, legger deg til som venn på Facebook. Hva tenker du, da?

Jeg tenker automatisk at den personen vil ha kontakt og kanskje bli bedre kjent.

Flere ganger opplever jeg (jente) at gutter legger meg til som venn på Facebook, men når jeg hilser på i chaten er de ganske "careface".

Det kan altså være
- Hei! Hvordan går det? :)
- Hei. Helt ok

Og that's it. De viser altså ingen interesse i å snakke eller noe. Vil de ikke ha kontakt med meg likevel?

Så det jeg lurer på er - hva legger du i en Facebookvenn?
Legger du til alle du møter, eller folk du vil ha kontakt med?

Håper på noen tanker rundt dette, for nå har jeg klødd meg nok i mitt eget hode :klo:

Anonymous poster hash: 6be17...00d
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg har kun ordentlige venner på fb og ingen tilfeldig bekjente. Noen legger til alle de møter kun for å ha masse venner der. Hvis de legger deg til uten å ta kontakt er du nok bare listefyll.

Skrevet

Jeg legger ikke til folk fordi jeg vil skravle. Småprat på Facebook er jeg generelt lite interessert i.

Adding skjer om jeg tenker jeg kommer til å ha nytte eller glede av denne personen neste gang vi møtes. Facebookkontakter er for meg kontaktinformasjon, ikke en samtalearena om trivielle ting.

Skrevet

Jeg har kun ordentlige venner på fb og ingen tilfeldig bekjente. Noen legger til alle de møter kun for å ha masse venner der. Hvis de legger deg til uten å ta kontakt er du nok bare listefyll.

Kanskje det. Noen er mer opptatt av å ha et høyt antall venner på vennelista enn de er opptatt av det sosiale.

Jeg legger ikke til folk fordi jeg vil skravle. Småprat på Facebook er jeg generelt lite interessert i.

Adding skjer om jeg tenker jeg kommer til å ha nytte eller glede av denne personen neste gang vi møtes. Facebookkontakter er for meg kontaktinformasjon, ikke en samtalearena om trivielle ting.

Interessant! Fint å høre hvordan andre ser på Facebook.

____

Denne fyren som inspirerte meg til å skrive dette innlegget viste interesse for meg da jeg møtte han tidligere i uka, hvorpå jeg fikk intrykk dagen etterpå han ikke var så interessert lenger. Så jeg gikk ut fra at jeg ikke kom til å høre fra han igjen helt til han la meg til som venn.

Jeg møtte han sammen med tre av mine andre venninner, men det er kun meg han har lagt til.

Derfor er jeg såååå forvirret! Spesielt siden dette har skjedd før! :P Haha

Anonymous poster hash: 6be17...00d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...