Gå til innhold

Møtt en fyr, men vil ikke at det kun skal handle om sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en hyggelig fyr på byen for et par uker siden, men da sa at jeg ikke ville sove hos han så jeg dro hjem.. Vi var ute på en bar på fredag, men da ble jeg med han hjem og det ene førte til det andre.. Sov hos han igjen på lørdag og vi koste oss. Jeg tror jeg liker denne fyren, vi har veldig god kjemi, og jeg følte at jeg kunne være med selv med han. Jeg vet at det gikk litt fort frem, men jeg er sånn som ikke liker å spille spill og følge usynlige regler, og det føltes naturlig å bli med han hjem. Jeg vet ikke hva han tenker, men jeg vil ikke at dette kun skal handle om sex. Hvordan går jeg frem for å gi tegn om at jeg ikke ønsker en pulevenn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Si at du kun ønsker ham som pulevenn - ikke noe fast!

Kaster han deg ut er han mannen for deg, sier han derimot "Puh, takk og lov" bør du ta det som en indikasjon på at han muligens kun vil ha sex. :)

Skrevet

Du burde si det til han.

Neste gang du er hos han, om han tar initiativ til sex så kan du jo si at du ikke ønsker det, og at du har interesse for han og ønsker at det ikke bare skal være sex. Og så sier han om han er enig eller ikke. Om han er helt enig med en gang, og forstår hva du mener, så kan dere jo ha sex da. Siden dere begge er klar over om den andre vil noe mer eller ikke også.

• Liker 1
Skrevet

Si at du kun ønsker ham som pulevenn - ikke noe fast!

Kaster han deg ut er han mannen for deg, sier han derimot "Puh, takk og lov" bør du ta det som en indikasjon på at han muligens kun vil ha sex. :)

Hehe, jeg vet ikke om jeg tør det.. Jeg kan jo bare ikke ta kontakt med han og hvis han er interessert i å ses så gir han en lyd, hvis ikke så ikke. Men jeg har vært i forhold så lenge så vet ikke helt hvordan dette med dating fungerer.. Jeg burde vel ikke ligget med han i første omgang, men gjort er gjort og jeg angrer ikke. Hater dette med å bli betatt så fort, man mister jo all fornuft...

Skrevet (endret)

Fortell det som det er, si at du liker han veldig godt og at du vil bli bedre kjent?

Kanskje han føler det samme?

Finn på aktiviteter (gå turer, dra på kino, osv). Og bli bedre kjent, sånn at han forstår at du vil mer.

Hold også kontakten ellers på sms og lignende, vis at du bryr deg om hans hverdag og ikke bare når dere er sammen.

Endret av sisteboss
  • Liker 1
Skrevet

Fortell det som det er, si at du liker han veldig godt og at du vil bli bedre kjent?

Kanskje han føler det samme?

Finn på aktiviteter (gå turer, dra på kino, osv). Og bli bedre kjent, sånn at han forstår at du vil mer.

Hold også kontakten ellers på sms og lignende, vis at du bryr deg om hans hverdag og ikke bare når dere er sammen.

Takk for svar :) Greia er at per dags dato så bor jeg tre timer unna, og i januar flytter jeg til usa for seks måneder.. Så jeg vet ikke om jeg burde la meg selv "falle" for han.. Samtidig var det en sånn gnist mellom oss, spesielt da vi kysset, føltes som noe overnaturlig, at jeg ikke vet om jeg tør la den sjansen gå fra meg.. Huff, sitter her og vet ikke om jeg ikke skal ta kontakt mer, eller om jeg skal vise interesse og håpe at han også er interessert..

Anonymous poster hash: edfad...f50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...