Gjest dujegvi2 Skrevet 29. april 2004 #1 Skrevet 29. april 2004 liker ikke sportsspill eller bilspill men ellers liker jeg det meste! har prøvd jak&daxter, kjedelig syns jeg. kunne tenke meg et spill mer basert på en historie, hvis dere skjønner. noen med gode ideer til et morsomt jentespill?
Kalas Skrevet 29. april 2004 #2 Skrevet 29. april 2004 Broken Sword. Typisk eventyrspill hvor du skal løse gåter. Treer'n kom ut for noen måneder siden og har fått gode kritikker. Har ikke spilt det selv ennå, men har spilt ener'n på Gameboy, og toer'n på pc (nerd...). Mye bra humor i spillene, i hvert fall! Jeg tror noen av Myst-spillene også finnes til Ps2.
jordbær Skrevet 30. april 2004 #3 Skrevet 30. april 2004 Oooh.. The Hobbit og Harry Potter, det nyeste spillet. Rayman er greit.. morsomt.. Ooog.. Kingdom of Hearts hvis du liker rollespill...
Dru Skrevet 30. april 2004 #4 Skrevet 30. april 2004 Final Fantasy X og Final Fantasy X-2. Den første får man i tillegg ganske så billig nå. Dette er japansk rollespill, en del slossing, men ikke avskrekkende mye. *digge*
jordbær Skrevet 30. april 2004 #5 Skrevet 30. april 2004 Jeg trodde jeg skulle like FF, men det blir for mye snakking og tull.. Slossingen er.. kjedelig.. urk. Ikke min type spill. Har ikke tålmodighet til å se 10min på film, spille i 5min, se 10min med film...
Gjest pace Skrevet 30. april 2004 #6 Skrevet 30. april 2004 FF VII måå dere bare prøve. Kjempe bra historie, og jeg er sikker på at jenter liker det nesten like bra som gutter. Etter et par timer er man fullstendig dratt inn i historien. Men det er en del slossing da. Men det blir mere morsomt etterhvert. Det er et ps1 spill, men kan ikke ps1 spill spilles på ps2?
jordbær Skrevet 30. april 2004 #7 Skrevet 30. april 2004 PS1-spill kan spilles på PS2. Men ikke omvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå