AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 Hei alle hårfargeglade damer der ute! Lurer på om noen kan svare på dette, jeg har den vanlige kjedelige kommuneblonde hårfargen og har alltid farget håret mitt i alle mulige farger, noe som har slitt mye på håret mitt. På mirakuløst vis klarte jeg allikevel å "dyrke frem" mitt naturlige hår og i sommer fikk jeg noen lysere striper hos frisøren som i grunnen er ganske pent og kledelig. Problemet er nå at jeg har begynt å få den kløen som begynner hos meg når jeg har gått en stund med en hårfarge, jeg er helt syk etter å få ny farge og helst ville jeg hatt det mørk brunt igjen, men vet jo det at om kort tid ombestemmer jeg meg, finner ut at det egentlig er lysere toner som kler meg best og så er det ny runde hos frisør, med bleking/avfarging/klipping og hele pakken og dette etterlater håret tynnere og ikke fullt så fristende. Jeg har planer om å få langt og pent hår og har derfor ikke tenkt å klippe det på en stund annet enn vanlig jevning, så hårkvalitet er viktig. Det som hadde vært perfekt, hadde vært om jeg kunne funnet en midlertidig farge som lar seg vaske ut, iallefall nesten men som den fargejunkien jeg er har jeg vel aldri klart å vaske ut en hårfarge 100% til tross for at det står at det skal holde 6-8 vask, så har vel egentlig gitt opp dette. Derfor spør jeg om det er noen som har stripet håret lysere som har erfaring med color fresh i type lys brun eller noe karamellfargeaktig. er dette en smal sak å stripe siden, om jeg skulle bestemme meg for det? Vaskes det ut? Hvis ikke- hvor mye ble igjen? Har ca tre cm ettervekst men det ser helt naturlig ut som solbleking. Jada jeg vet at det sikkert er lurt å gå til frisøren, men nå er det ikke det jeg lurer på Tips til fine nyanser i color fresh-serien mottas med takk! Anonymous poster hash: 95755...d8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå