Gå til innhold

Egentlig ikke noe å bry seg om, men ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten var på fest nå i helgen.Det har seg slik at jeg og han hadde en uke i sommer hvor vi slo opp uten av noen av oss ville det, men flere faktorer spilte inn, og vi skiltes mens vi fremdeles var forelsket. Vi ble sammen igjen etter en uke.

Uansett, på festen så møtte vi en av våre felles venner som var opprinnelig hans venn, og han sa unnskyld til kjæresten min fordi han hadde prøvd seg på meg på en fest den uken vi ikke var sammen, og men jeg hadde ikke gjort noe sa han, og at jeg var en keeper og mye sånt. Da sa kjæresten min at det var helt greit, og det hadde vært helt i orden om jeg hadde rotet med noen også, siden vi var jo over.

Vet ikke helt hva jeg tenker om det. Er ikke sint eller noe, men egentlig sitter jeg med en følelse av at han ikke bryr seg? Siden vi var så forelsket, hadde han fremdeles tatt meg tilbake om jeg hadde ligget med fem stk i den uken, kunne det hørtes ut som.

Har ikke nevnt det til han, vil ikke lage unødvendig drama, var også såvidt jeg husket den samtalen der. Husker at der og da så reagerte jeg bare med "aw :)" men akkurat nå føles det tomt, på en måte. Hadde han gjort noe så hadde jeg blitt kjempelei meg! Og at han sa det får meg til å tenke at han kanskje gjorde noe den uken, selv om jeg egentlig er 99% sikker på at han ikke gjorde det.

Hva hadde dere syntes om det? Vet at det ikke er noe å bry seg om, kan være han bare sa det fordi han selv var full og ikke ville krangle med kompisen! Derfor jeg ikke vil ta det opp heller, det har bare vært i hodet mitt de siste timene, så derfor spør jeg dere her på kg :hjerte:

Altså, om dere ikke skjønte "problemet", jeg ville aldri sagt at noe sånt er greit, hadde blitt såret og lei meg om han hadde gjort noe den uken, men han bryr seg ikke liksom?

Anonymous poster hash: d07fb...1cf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1919034_460s.jpg

Anonymous poster hash: 4d50d...2ac
  • Liker 7
Skrevet

1919034_460s.jpg

Anonymous poster hash: 4d50d...2ac

Hehe, sant. Vi hadde jo faktisk slått opp også. Men sa til hverandre at siden vi skiltes som dette så skulle vi ikke gjøre noe med noen før vi hadde fordøyet det selv, altså ikke bli enig om tid. Men at vi ikke skulle finne randoms for å slippe å kjenne savnet, på en måte. Men ja... Nei, satser på at det bare var noe han sa i fylla egentlig. Synes bare det var litt rart

ts

Skrevet

Tipper han tok det så greit siden du ikke hadde gjort noe feil, og fordi han ikke ville skape dårlig stemning for noe som ikke hadde skjedd.

Ser for meg at reaksjonen hadde vært anderledes om du faktisk hadde gjort noe med den andre fyren.

• Liker 3
Skrevet

Han var bare høflig mot kompisen sin!

• Liker 1
Skrevet

Dette er like idiotisk å bry seg om, som dette:

"Typen og jeg hadde lagd oss en god middag i går, og da det var tid for å ta oppvasken, sa jeg at jeg kunne gjøre det, da sa han, "greit". Betyr det da at jeg liksom skal ta oppvasken vær gang og at han tar det som en selvfølge?"

Herregud jente, voks opp!

Anonymous poster hash: 94be0...4fc
  • Liker 5
Skrevet

Du over, hva er greia med å svare frekt? Hun har ikke bedt om noe annet enn et svar på spørsmålet sitt. Er det noen som bør vokse opp, er der deg...

For å besvare spørsmålet til TS, er jeg enig med de over. Han skulle vise hvilken okey type han er, tapte jo ingenting på å si det liksom.

• Liker 1
Skrevet

Du over, hva er greia med å svare frekt? Hun har ikke bedt om noe annet enn et svar på spørsmålet sitt. Er det noen som bør vokse opp, er der deg...

For å besvare spørsmålet til TS, er jeg enig med de over. Han skulle vise hvilken okey type han er, tapte jo ingenting på å si det liksom.

Ja, tror det også nå. Var bare en liten bagatell jeg tenkte på denne morgenen. Men føles bedre nå etter de fleste svarene her :)

ts

Skrevet

Og hun fikk et svar.

Skrevet

Dette er like idiotisk å bry seg om, som dette:

"Typen og jeg hadde lagd oss en god middag i går, og da det var tid for å ta oppvasken, sa jeg at jeg kunne gjøre det, da sa han, "greit". Betyr det da at jeg liksom skal ta oppvasken vær gang og at han tar det som en selvfølge?"

Herregud jente, voks opp!

Og hun fikk et svar.

Ja, et usaklig svar som tilsier at vedkommende som skrev det er bedre enn meg, ved å komme med uttalelser som "voks opp". Altså, jeg er klar over at det ikke er noe å bry seg om, men jeg gjorde det. H'n som skrev det er nok helt perfekt og lever perfekt i forhold og overanalyserer og bekymrer seg nok aldri. Men det var ikke det jeg lurte på.

Skrevet

Ja, et usaklig svar som tilsier at vedkommende som skrev det er bedre enn meg, ved å komme med uttalelser som "voks opp". Altså, jeg er klar over at det ikke er noe å bry seg om, men jeg gjorde det. H'n som skrev det er nok helt perfekt og lever perfekt i forhold og overanalyserer og bekymrer seg nok aldri. Men det var ikke det jeg lurte på.

Innleggene dine viser nå at du er svært umoden, og usikker på deg selv. Derfor, "voks opp".

Skrevet

Innleggene dine viser nå at du er svært umoden, og usikker på deg selv. Derfor, "voks opp".

Innleggene jeg har skrevet nå forteller alt om meg som person.

Nei.men jeg er ikke usikker ser ikke hvor det kommer frem i innleggene, og heller ikke at jeg er umoden. Kom heller med eksempler.

Det er så mange på kg som drar "du er usikker på deg selv"-kortet, blir vanskelig å ta det seriøst, ifølge visse på kg så er flertallet her inne usikre, og man blir det med en gang man lurer på noe. Blir for dumt.

ts

• Liker 1
Skrevet

Uansett, på festen så møtte vi en av våre felles venner som var opprinnelig hans venn, og han sa unnskyld til kjæresten min fordi han hadde prøvd seg på meg på en fest den uken vi ikke var sammen, og men jeg hadde ikke gjort noe sa han, og at jeg var en keeper og mye sånt. Da sa kjæresten min at det var helt greit, og det hadde vært helt i orden om jeg hadde rotet med noen også, siden vi var jo over.

Vet ikke helt hva jeg tenker om det. Er ikke sint eller noe, men egentlig sitter jeg med en følelse av at han ikke bryr seg? Siden vi var så forelsket, hadde han fremdeles tatt meg tilbake om jeg hadde ligget med fem stk i den uken, kunne det hørtes ut som.

For en venn den fyren er da.. :o Kanskje typen din ble irritert på han, men i stedet for å koke over, prøvde han hardt å bare la det gå. For dere er sammen igjen nå, og det er det viktigste. Han svelget nok en stoor kamel!

Skrevet

Hvis det var så greit for han at kompisen prøvde seg, kanskje han selv holdt på med andre jenter den uka?

Skrevet

For en venn den fyren er da.. :o Kanskje typen din ble irritert på han, men i stedet for å koke over, prøvde han hardt å bare la det gå. For dere er sammen igjen nå, og det er det viktigste. Han svelget nok en stoor kamel!

Ja, var ganske teit av kompisen. Han var blitt dumpet den dagen selv, og var ganske trist den kvelden og altfor full, husker jeg. Det vet jo ikke kjæresten min da, men jeg er glad det ikke ble noe drama og alt det der. Ble bare litt paff av å tenke på det han sa da jeg husket det dagen etterpå.

Skrevet

Hvis det var så greit for han at kompisen prøvde seg, kanskje han selv holdt på med andre jenter den uka?

Tenkte det samme selv, men gikk fort bort fra den tanken. Jeg hadde jo kontakt med han hver dag den uken, og var ikke på noen fester eller lignende. Så tviler sterkt på det, men man vet jo aldri.

Skrevet

Tittelen din er: "Egentlig ikke noe å bry seg om, men ..."

Og der har du svaret ditt.

Jeg ville ikke tenkt mer på dette.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Herregud, uansett om man er i pause eller ikke så er det vel vanlig å reagere dersom kjæresten ikke hadde brydd seg om du rotet med noen andre i mellomtiden? De hadde tross alt bare en pause i en uke.

Jeg synes det er merkelig at han ikke brydde seg. Du kan jo høre med han? (uten å skape noe drama).

Skrevet

Jeg synes det har gått for lang tid til å begynne å ta det opp nå. Dere hadde drukket, han husker sikkert ikke hva han sa engang.

Skrevet

Er det rart at hun lurer?

En kompis av meg og den nye dama hadde pause en uke i sommer, og han harvet over 3stk han hadde siklet på i ukene før, mens han snakket henne etter munnen i forelskelsesrusen hennes. De dumpet han, så da ble han sammen med dama. Hun er en del eldre enn han og ligger langflat etter han, så det var enklest for han sånn, sa han.

Ikke dermed sagt at det er sånn for TS, men det går an.

Anonymous poster hash: 49d7c...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...