AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 ... Og hun har ikke engang melk! Hun har bare lyst å prøve det. Jeg sa at det var uaktuelt, og men hun virket ikke å ta meg seriøst på det selv om jeg understreket det godt. Det er liksom den kosen jeg og barnet mitt har da. For meg er det noe hellig mellom mor og barn. Uansett, så presterer hun å si at det ikke er farlig fordi hun hadde ammet søskenebarnet sitt barn når hun satt barnevakt en sen kveld! Dette barnet skulle bare ha grøt før natta, men da bestemte hun seg for å prøve å amme isteden! Barnet hadde vist tatt puppen også.. Søskenebarnet hennes er heller ikke moren til barnet, men faren. Hun har bare møtt moren og babyen noen helger før dette. Men hun hadde vist ikke sagt det til dem fordi "de var typen til å klikke for slike bagateller". Kjenner egentlig at jeg er litt kvalm. Tro det eller ei, så er dette min bestevenninne. Hun kan være litt kort til tider, og litt spontan dum, men dette hadde jeg aldri trodd om henne. Jeg tror rett og slett hun ikke forstår hvorfor det ikke er så ønskelig at en annen ammer barnet.. Og fordi hun ikke har forståelse for det så er jeg redd hun kommer til å prøve seg engang jeg ikke følger med. Hun bruker jo å være her ofte, og vi hos henne. Egentlig så har mye rart forandret seg i det siste, så det ender vel opp med at vi glir fra hverandre til slutt. (Husk at dette ikke er en debatt vedrørende amming av andres barn i nødsitvasjoner, melkebank, o.l. For det er noe helt annet. Dette er et kvinnemenneske UTEN melk, og som ennå ikke har fått barn selv, som har lyst til at babyen skal sutte på puppen for "å teste") Hater å være anonym, men brukernavnet mitt er kjent for folk som lett skjønner hvem de involverte er.Anonymous poster hash: 07209...851
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Hun høres syk ut. Ikke la henne få lov til å være alene med barnet. Anonymous poster hash: 0d470...35c 30
_Aries Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 (endret) Herregud.. Av og til tror jeg det er heeelt greit at man glir fra hverandre. Endret 30. september 2013 av _Essx 12
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Jeg hadde reagert som deg, TS. Høres ut som din venninne mangler noen antenner, eller sosiale koder. Dette er langt over intimgrensene, altså. I allefall mine. Forresten, nå kom jeg til å tenke på at min svigermor sa at hun hadde ammet sin venninnes baby en gang hun passet dette barnet, og det skrek. Hun hadde melk selv (nybakt mor selv). Selv om venninnen hadde sendt med barnet flaske og melk..... Jeg ble også kvalm av å høre dette.... Anonymous poster hash: 6c571...722 14
Blod Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Hun høres pedofil ut.. Det er ingenting seksuelt med amming 10
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Det er ingenting seksuelt med amming Men her var det ikke snakk om amming, da hun ikke har noe melk? Anonymous poster hash: ded1b...20c 27
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #8 Skrevet 30. september 2013 Det er ingenting seksuelt med amming Kanskje det er det for henne? Synes hun høres riktig ekkel ut jeg. Burde ikke få være alene med barn i det hele tatt. Anonymous poster hash: b0e18...753 8
Blod Skrevet 30. september 2013 #9 Skrevet 30. september 2013 Men her var det ikke snakk om amming, da hun ikke har noe melk? Anonymous poster hash: ded1b...20c Det kan vel ligge naturlig for en selv om man ikke har barn selv. Kan hende hun er veldig nysgjerrig, og liker å teste det ut. Trenger ikke å være værre, men synes uansett hun bør respektere når folk sier nei. Men vi vet jo ikke hva hun føler rundt det 3
Blod Skrevet 30. september 2013 #10 Skrevet 30. september 2013 Kanskje det er det for henne? Synes hun høres riktig ekkel ut jeg. Burde ikke få være alene med barn i det hele tatt. Anonymous poster hash: b0e18...753 Kan hende, men trenger ikke å være det
MockingJay Skrevet 30. september 2013 #11 Skrevet 30. september 2013 (endret) Feil post Endret 30. september 2013 av MockingJay 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #13 Skrevet 30. september 2013 Det kan vel ligge naturlig for en selv om man ikke har barn selv. Kan hende hun er veldig nysgjerrig, og liker å teste det ut. Trenger ikke å være værre, men synes uansett hun bør respektere når folk sier nei. Men vi vet jo ikke hva hun føler rundt det Eller at hun bare liker at barn sutter på puppene hennes.. ehm Anonymous poster hash: ded1b...20c 4
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #14 Skrevet 30. september 2013 Kanskje det er det for henne? Synes hun høres riktig ekkel ut jeg. Burde ikke få være alene med barn i det hele tatt.Anonymous poster hash: b0e18...753 Hun jobber i barnehage da.. Men vet ikke hvor lenge hun beholder den jobben. Hun har for vane å slutte i jobber etter 2-3 mnd. TsAnonymous poster hash: 07209...851
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #15 Skrevet 30. september 2013 Hun jobber i barnehage da.. Men vet ikke hvor lenge hun beholder den jobben. Hun har for vane å slutte i jobber etter 2-3 mnd. TsAnonymous poster hash: 07209...851 Håper virkelig hun blir tatt på fersken, hvis hun tar seg til rette, men håper hun ikke gjør det da. Fysj og fysj. Anonymous poster hash: b0e18...753 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #16 Skrevet 30. september 2013 Jeg hadde reagert som deg, TS. Høres ut som din venninne mangler noen antenner, eller sosiale koder. Dette er langt over intimgrensene, altså. I allefall mine. Forresten, nå kom jeg til å tenke på at min svigermor sa at hun hadde ammet sin venninnes baby en gang hun passet dette barnet, og det skrek. Hun hadde melk selv (nybakt mor selv). Selv om venninnen hadde sendt med barnet flaske og melk..... Jeg ble også kvalm av å høre dette....Anonymous poster hash: 6c571...722 Det er det jeg også tenker, at hun mangler noen seriøse intime grenser.. Tidligere episoder om andre ting viser egentlig også det. Hun høres syk ut. Ikke la henne få lov til å være alene med barnet.Anonymous poster hash: 0d470...35c Selvfølgelig skal jeg tilstrebe det, for dette er virkelig noe jeg ikke ønsker. Babyen blir nok med på do også når hun er her om mannen ikke er hjemme, for kan tenke meg at ved det minste knirk så vil hun se på det som nødvendig..Anonymous poster hash: 07209...851 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #17 Skrevet 30. september 2013 Håper virkelig hun blir tatt på fersken, hvis hun tar seg til rette, men håper hun ikke gjør det da. Fysj og fysj.Anonymous poster hash: b0e18...753 Jeg koblet faktisk ikke den der før nå :o Men så ekstrem tror jeg ikke hun er..Anonymous poster hash: 07209...851 2
Pinto2013 Skrevet 30. september 2013 #18 Skrevet 30. september 2013 Har du sett "Hånden som rører vuggen?" Fikk litt assosiasjoner til den filmen nå... 2
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #19 Skrevet 30. september 2013 Har du sett "Hånden som rører vuggen?" Fikk litt assosiasjoner til den filmen nå... Har ikke sett den nei.. Tenkte jeg skulle Google den, men ombestemte meg. Får bare mareritt vist det er hva jeg tror det er. TsAnonymous poster hash: 07209...851
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #20 Skrevet 30. september 2013 Synes det hørtes veldig merkelig ut. Selvfølgelig kan hun bare være nysgjerrig, men det kan likevel ligge noe mer bak. Og det verste må jo være at hun ikke selv skjønner hvor galt det er. Ettersom hun jobber i barnehage tror jeg jeg hadde vurdert å sende en bekymringsmelding en plass.Anonymous poster hash: 82da0...f7b 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå