Gå til innhold

Røyking!

Gjest Dolphina

Røyker du?  

1. 1. Røyker du?

• Ja, jeg røyker fast
      15
    • Ja, men kun på fest/spesielle anledninger
      5
    • Nei. har sluttet
      27
    • Nei, har aldri røkt
      18

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Muslingen

Røyke?? :kvalm: Røyking er noe av det ekleste som finnes... Folk som røyker har ingen respekt for kroppen sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Jeg har røkt litt til og fra i noen år. Men sluttet ca to uker før jeg tarff kjæresten min. Som er total antirøyk. Så det var nok en mening med det.

Det er altså tre år siden nå. over tre år siden faktisk.

Men jeg kan fortsatt finne på å ta meg en røyk på fest. If you can't beat them...join them.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både min søster og jeg samt mor og far ( for ikke og nevne min mann)

har vert røykere, men har alle sluttet.

Er kjempe stolt over det, og merker jeg begynner og helle til fanatisk

"ikke røyker". Vet at røykere synest sånne som meg er ganske irriterende 8) Men fakta er at jeg var kjempe skremt over hva i huleste jeg gjorde med helsen min....

Ble også forbauset over hvor mange ikke røykere som hadde svart.

Og må få poengtere at fleste parten av vennene våre har også sluttet og røyke.

Så tobakken kan være så dyr den bare vil for meg, men liker lite at

de vil legge ekstra avgifter på brus....( min daglige Pepsi Max er jeg avhengig av :tunge1: ) Men det er et annet tema...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Har røykt i mange år og nå er det et par år siden jeg sluttet. Har aldri vært noen storrøyker, men savner likevell røyken fra tid til annen. Kommer aldri til å begynne igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - æsj! Nærmeste jeg har kommet røyk er å være passiv røyker i noen år, og holdt en sigarett èn gang tror jeg - for noen andre. (Liker ikke å holde sigaretten engang...eller kjøpe røyk for familie/venner!)

Holder meg langt unna røyken...samme med snus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet å røyke i februar 2003 etter 10 år som røyker. Stortrives nå som ikke-røyker selv om jeg fortsatt kan ha lyst på en røyk noen ganger.

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært røykfri i snart fire måneder. Går fint til hverdags, men sliter ved festlige anledninger :-? Men kan stolt si at jeg ikke har tatt et eneste trekk, selv om det har holdt hardt noen ganger.

Må si jeg gleder meg til 1 juni :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere som har klart å bli røykfrie! :blomst:

Noe av det beste ved å slutte er at du kan bruke 600 kr til noe som egentlig er helt unyttig, men så kan du si: Pyttsan, det er da ikke mer enn en kartong sigaretter koster!

Alternativet er jo å betale for å ødelegge helsa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røyker ikke, har aldri prøvd, og tåler passiv røyking heller dårlig.. Gleder meg til den nye røykeloven kommer så jeg kan gå ut på byen og faktisk tenke på noe annet enn å holde tilbake tårene etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...