Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dumpet for 10 dager siden og så fikk jeg mld av han i går. Der sto det at det er nok noe av det værste han har gjort og at han beklager osv. Han gjorde det slutt ut av det blå pga manglende følelser og jeg bestemte meg for å kutte all kontakt. Svarte og skrev at jeg har det veldig bra og at han er en god gutt...bare litt uerfaren og ung og at jeg er ikke sint på ham...

Fikk bare ,,takk,, tilbake.

Kanskje det var dumt å skrive ung og uerfaren pga han sliter med selvtilliteten....

Anonymous poster hash: 4ee14...dd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var litt teit av deg å skrive det, måtte ha det siste stikket eller?

Men jeg trur ikke han ble lei seg pga. det, ble sikkert veldig letta over at du ikke er sint på han. Det ble hvertfall jeg i tilsvarende situasjon.

Anonymous poster hash: e053b...1f2
  • Liker 1
Skrevet

Tenkte bare på måten han gjorde det slutt på... Dagen før han gjorde det slutt skrev han at han elsker meg over alt på jorden...

Men ja det var jo dumt å skrive noe sånt

Ts

Skrevet

Vel da syns det du har rett til å være litt frekk tilbake :)

• Liker 1
Skrevet

Han kan jo lære noe av det også da. Ja, han er sikkert ung og uerfaren, og har ikke alt som skal til for å ha et veldrevet godt forhold over tid. Han backer ut ved første følelse om han har ikke har følelser....jaja, vi alle har vel hatt opp og nedturer i forholdet vårt, og om vi gir det litt tid, så kan det blomstre opp igjen.

Det kan han godt føle litt på, og lære av.

Skrevet

Virker som han vil ha deg tilbake iallefall, men han burde ikke ha slått opp ut av det blå.

Skrevet

han fortjente virkelig den!

• Liker 1
Skrevet

Virker som han vil ha deg tilbake iallefall

Er ikke så sikker på det, trur det er som han sier at han hadde dårlig samvittighet. Siden han er ung og erfaren så er det kanskje første gangen han har måttet slå opp med en jente, det svei noe jævlig for min del første gang jeg måtte gjøre det hvertfall.

• Liker 1
Gjest Malanthor
Skrevet

Du var da ikke stygg med han. Jaja, et bittelite stikk fikk du da inn, men i det store og det hele var det ganske harmløst. :)

Men <host host> jeg ble litt skeptisk til ung og uerfaren gutt. Du har vel ikke tatt en Øygard her?

• Liker 1
Skrevet

Er ikke så sikker på det, trur det er som han sier at han hadde dårlig samvittighet. Siden han er ung og erfaren så er det kanskje første gangen han har måttet slå opp med en jente, det svei noe jævlig for min del første gang jeg måtte gjøre det hvertfall.

Skjønner. Kan også være at han er veldig usikker også egentlig, syns det kom litt for ut av det blå. Kan hende han plutselig ombestemmer seg også.

Skrevet

Er ikke så sikker på det, trur det er som han sier at han hadde dårlig samvittighet. Siden han er ung og erfaren så er det kanskje første gangen han har måttet slå opp med en jente, det svei noe jævlig for min del første gang jeg måtte gjøre det hvertfall. Anonymous poster hash: e053b...1f2

Han er 32 år og dette er ikke første gang han slår opp med noen...

Som sagt det var jo ikke meningen å ,,stikke,, ham...

Skrevet

Han er 32 år og dette er ikke første gang han slår opp med noen...

Som sagt det var jo ikke meningen å ,,stikke,, ham...

Daså, nei da kan jeg vel egentlig ikke relatere meg til han, så glem alt jeg har skrevet :)

Nei som sagt synes jeg ikke du var slem, han fortjente egentlig litt flere og dypere stikk spør du meg :P

Skrevet

Kanskje han spiller litt ung og uerfaren for å slippe unna med mye egoistisk oppførsel? Kjenner en som gjør det. Finner seg bare eldre damer.

Stikket var helt på sin plass. Om han angrer så er det sannsynligvis bare en av tusen standard opp-og-ned-turer med slike ambivalente individer.

Finn deg noen på din egen alder, heller :) Man skal ikke undervurdere tilfredsstillelsen av å date modne menn.

Anonymous poster hash: e287c...3af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...