AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #1 Skrevet 30. september 2013 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10152003 Hvor lang tid tar det før fotballfrue eller Kristina Andersen møter veggen?Og hvorfor tror de at dette ikke vil ramme dem? Anonymous poster hash: 2d7ae...840
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #2 Skrevet 30. september 2013 Veldig bra artikkel. Er så enig og kjenner meg mye igjen. Nå jobber jeg deltid da, for å få mer tid til barna. Så vi har ikke den ekstra tidsklemmen pga jobben. Men jeg skal innrømme at huset skal skinne, barna alltid være rene og pene, legger gjerne ut et bilde i ny og ne om noe fint osv. Hvor ender dette,, tror dere? Anonymous poster hash: 37006...728
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #3 Skrevet 30. september 2013 Barna til disse bloggerne må jo føle at de konkurrerer om oppmerksomheten med bloggene. Stakkars, tenk all tiden de kunne brukte med mann og barn istedenfor å sitte og blogge. Anonymous poster hash: 2d7ae...840
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #4 Skrevet 30. september 2013 Og ikke minst alle bildene som blir tatt. Er ikke mange albumene av meg da jeg var liten Er noen da, mens i dag kan man ha 3000 bilder av bare en ukes ferietur, eller Fruen som tar 200 bilder kun til ett antrekk :O Anonymous poster hash: 37006...728
debattanten Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 Skjønner ikke at folk orker å bruke så mye tid på hva andre skal mene osv. Blir mer lykkelig om man konsentrerer seg om seg selv. Litt Capt. Obvious her, men det er mye sannhet i det
Sugar&Spice Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Barna til disse bloggerne må jo føle at de konkurrerer om oppmerksomheten med bloggene. Stakkars, tenk all tiden de kunne brukte med mann og barn istedenfor å sitte og blogge. Anonymous poster hash: 2d7ae...840 Om Fotballfrue ikke hadde blogget hadde hun måttet være på jobb 8-16 som vi andre "dødelige". Så jeg ville nok gått for bloggingen 1
AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #7 Skrevet 30. september 2013 Selvfølgelig skal man passe på seg selv, men når man ser hvor stor påvirkningskraft disse har på unge jenter, så er det bra det belyses. Det er våre døtre og sønner som skal føre generasjonen videre, og jeg mener hvis de kun er opptatt av sminke, botox, støpe negler, kjøpe canada goose jakker, siste nytt innen hair extension osv, ja da vil landet forfalle på kort tid. Hvem skal jobbe i landet her da, mens våre rosa prinsesser er på spa-behandling og våre blå sønner er på treningssenteret og trener bicepsen, mens de etterpå skal i solarium?? Anonymous poster hash: 37006...728
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå