Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet positivt med A1 test i går. I dag positivt med CB digital, og A1. Men A1 testen var blitt mye svakere enn i går. Tenkte først at det var tilfeldig, og at alt er fint siden CB viste som den gjorde. Ringte så hausken, men det var ikke mye jubel og gratulerer der, bare beskjed om å teste fredag og ringe tilbake da. (Torsdag er det 14 dager etter innsett). Skal jeg være forsiktig med å juble for tidlig?? Kan dette være en streifer?Hvilken test trenger mest hcg for å bli positiv, A1 eller CB?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man skal helst ikke teste før testdag ved prøverør, da streifere og tidlige aborter er veldig vanlig. I tillegg kan eggløsningssprøyten sitte i lengre hos enkelte. Men forsiktig optimist er det alltid lov å være.

Skrevet

Man skal helst ikke teste før testdag ved prøverør, da streifere og tidlige aborter er veldig vanlig. I tillegg kan eggløsningssprøyten sitte i lengre hos enkelte. Men forsiktig optimist er det alltid lov å være.

Er det jeg er redd for.. Men hvor tidlig begynner man å blø da? Var helt i taket av glede da CB digital viste positivt, og det var ikke lange tiden det tok før det kom på displayet. Trodde den va bankers jeg, at det skulle mye hcg til for at den viste positivt..

Skrevet

Jeg fikk positiv (cb digital) to dager før testedato på tredje IVF, men begynte å blø neste dag. Så tror det kan være greit å holde forventningene nede, slik at ikke skuffelsen blir alt for stor (det er tungt nok som det er)

Anonymous poster hash: cfd9c...913

Skrevet

Er det jeg er redd for.. Men hvor tidlig begynner man å blø da? Var helt i taket av glede da CB digital viste positivt, og det var ikke lange tiden det tok før det kom på displayet. Trodde den va bankers jeg, at det skulle mye hcg til for at den viste positivt..

Enkelte begynner ikke å blø før de slutter på progesteron. De fleste begynner å blø rundt dag 14 etter uttak. Den gangen jeg hadde positiv test og streifer begynte jeg å blø 3 dager senere enn på de andre forsøkene, rundt dag 17.

Forhåpentligvis går dette helt fint. Men for fremtiden (håper virkelig at du slipper dette igjen) er det greit å holde igjen testingen til testdag for å slippe den ekstra nervøsiteten.

Skrevet

Enkelte begynner ikke å blø før de slutter på progesteron. De fleste begynner å blø rundt dag 14 etter uttak. Den gangen jeg hadde positiv test og streifer begynte jeg å blø 3 dager senere enn på de andre forsøkene, rundt dag 17.

Forhåpentligvis går dette helt fint. Men for fremtiden (håper virkelig at du slipper dette igjen) er det greit å holde igjen testingen til testdag for å slippe den ekstra nervøsiteten.

Tok en ny CB digital indag. Nå viste den gravid 2-3 uker, i går va der 1-2 uker. Der er jo stigning i hcg, og da kan det umulig være kjemisk??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...