Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge må jeg vente før jeg tar en ny test dersom det er mistanke om falsk positiv?

Jeg har fått en falsk positiv før og tror kanskje det kan ha skjedd igjen, selv om + kom opp med en eneste gang på CB-testen, har styrken på strekene noe å si for hvor sikkert det er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter det jeg har skjønt er det meget sjeldent med falsk positiv, og at en strek er en strek på en graviditetstest, uavhengig av styrke.

Det som sannsynligvis skjedde da du fikk denne positive testen du mener var falsk, var at enten streifet ett egg slik at litt hcg ble frigitt (en såkalt kjemisk graviditet) eller at du rett og slett mistet et befruktet egg tidlig, dvs en tidlig SA.

Stol på at den du har tatt nå er positiv, du :) Gratulerer!

Skrevet

...Og jeg ville tatt en ny test i morgen på morgenurin bare for å være sikker ;)

Skrevet

Jeg skal absolutt ta en ny test i morgen, og jeg tar en tur til laboratoriet på legekontoret for å sjekke der også. Har time for fertilitetsutredning neste uke, håper jeg kan avbestille den :)

Skrevet

Okei, fire positive tester og "Gravid 2-3" på Clearblue digital...
Til og med på legekontoret gratulerte de så mye, så dette var moro :)

• Liker 3
Skrevet

Okei, fire positive tester og "Gravid 2-3" på Clearblue digital...

Til og med på legekontoret gratulerte de så mye, så dette var moro :)

Oi så gøy!! Gratulerer :) jeg fikk gravid 1-2 uker i går, og gravid 2-3 uker i dag etter 4 runder ivf. Vær glad du slapp det, og igjen GRATULERER :)

• Liker 2
Skrevet

Oi så gøy!! Gratulerer :) jeg fikk gravid 1-2 uker i går, og gravid 2-3 uker i dag etter 4 runder ivf. Vær glad du slapp det, og igjen GRATULERER :)

Gratulerer til deg og! Jeg er evig takknemlig for at vi fikk det til på egenhånd, dette er så stas! :)

Skrevet

Jei, grattis! :strix:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...