Sillicious Skrevet 22. mai 2014 #21 Skrevet 22. mai 2014 Har bare tatt den på uten noe mer enn at jeg har strøket den litt utover, men den skal altså gnikkes inn i huden? skal det ligge ett hvitt lag på overflaten eller skal det gnikkes så mye at den forsvinner? takk for svar btw Anonymous poster hash: fe44f...c3c Hvorfor leser du ikke bare på pakken, det står jo der Ja, det skal gnues inn i huden til det er helt borte. Da vil du merke virkning tenker jeg.
Gysla gildt Skrevet 18. mai 2019 #22 Skrevet 18. mai 2019 På 2.10.2013 den 21.31, AnonymBruker skrev: Jepp, første måneden var HELVETE, hele trynet mitt poppa i en masse kviser. Kan bekrefte. Har brukt kremen i rundt en måned nå og ser ut som en pepperonipizza
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2019 #23 Skrevet 18. mai 2019 Synes dere Skinoren er sterk, kan dere heller be om Financea:) samme virkestoff, men litt lavere konsentrasjon ( 15% ) Super fornøyd med å bruke azelainsyre. Brukt Epidio i mange år og den har ikke fungert særlig bra på meg. Anonymkode: 31b3f...8a9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå